Michael Schumacher: İdol

10'lu yaşlarımda, babam ilk bilgisayarımı hediye etmişti: Dell Dimension bilmem kaç marka model bir kasa, tüplü monitör ve dahili TV kartı. O asfalt grisi bilgisayarın TV kartıyla, iki haftada bir kırmızı adamı izliyordum.

Talha Arslan
Formula 1 TR

--

Michael Schumacher, 2000 Japanese Grand Prix
Michael Schumacher, 2000 Japanese Grand Prix

Beni Formula 1'e alıştıran kişi dayımdı ve Michael Schumacher’i ilk kez izlediğim yıl 2000'di. Okay Karacan ve Serra Demirkol’un NTV’de anlattığı sezonları hayal meyal hatırlıyorum. 21 yılın ardından, bu tanışıklığın benim için ifade ettiği şeyler zihnimde çok daha net, ve 2006 sezonu da bunun iyi bir özeti.

Kimlik

Yaz aylarında, yarışların denk geldiği Pazar günleri hiç de kolay geçmezdi. Ailemin Beykoz’daki yazlık bölgesine yaptığı gezilerden kaçıp Grand Prix’leri izlemek adına büyük bir mücadele verirdim. O meşhur Rolex saati 3'ü gösterdiğinde tek bir derdim vardı: Schumacher’in iyi bir start alması ve ilk pit stoplara daha fazla yakıt taşıyor olması (o yıllarda, pite rakibinizden geç girip hafif yakıt yüküyle hızlı turlar atarak öne geçebiliyordunuz).

Michael Schumacher, 2006 German Grand Prix
Michael Schumacher, 2006 German Grand Prix

--

--