Minder

Frank van Rest
Frank’s Blog
Published in
1 min readJan 3, 2015

Ik wil minder.

Ik wil minder werken, ik wil minder lezen en ik wil minder reizen. Ik wil minder eten. Ik wil minder met mijn telefoon of computer bezig zijn en ik wil minder in de auto zitten. Ik wil minder hebben, ik wil minder kopen en ik wil minder weggooien. Ik wil minder moe zijn en ik wil minder ziek zijn.

Wat ik wel wil? Weinig, heel weinig. Maar wat ik wil, wil ik beter. Met meer aandacht, met meer impact en met meer genoegdoening.

Rond de jaarwisseling kijk ik altijd even terug naar het afgelopen jaar en vooruit naar het komende jaar. Ik evalueer altijd of ik nog op het goede pad zit. Ben ik blij met hoe het gaat? Wat kan beter?

--

--

Frank van Rest
Frank’s Blog

Cofounder @ Dedact, Tech, Ironman - Triathlon, Mathematics.