WebApp Development Trends

Web Frontend Dev Series

Web Frontend Geliştirme Trendleri

Web Frontend Geliştirmeyi 4 kısımda inceledim. JS Frameworks, CSS Frameworks, Widget Frameworks, Web Components ve Design

--

Web Uygulamaları sürekli bir gelişme içerisinde , ihtiyaçlar ve beklentiler değişiyor, bu beklentiler doğrultusunda altyapıda kullanılan kütüphane ve yaklaşımlarda değişiyor. Bu yazımda bunlar üzerine durmaya çalışacağım.

Ben kendi kafamdan bu işi 4 kısma böldüm.

  • JS Frameworks
  • CSS Frameworks
  • Widget Frameworks, Web Components
  • Design

Bu bölümlemeyi ben kendi düşünce ve deneyimlerime göre yaptım. Herhangi bir standardı yoktur. Sadece konuyu daha basit algılanması için bu şekilde böldüm.

Web App Development

Peki aşağıdaki değişim neden kaynaklanıyor. Sadece web arayüzü değil, cep telefonları ve tabletlerlede bu uygulamaları kullanıyoruz. Daha etkileşimli ve göze hoş gelen UI destekleyecek altyapı ve teknolojilere ihtiyaç var. Aşağıda bu değişimin ne olduğunu kısaca göstermeye çalışacağım.

Bağlantılar

Standards

JS Library/Frameworks

Widget ve Chart Frameworks

Technology

CSS Frameworks

Designs

Okumaya Devam Et 😃

Bu yazının devamı veya yazı grubundaki diğer yazılara erişmek için bu linke tıklayabilirsiniz.

--

--