Kaja Kallas Europarlamendis

Gen
Gen Vagula Photography Stories
3 min readMar 30, 2016

See ei ole lugu poliitikast või erakonnast. See on lugu Eesti naisest suures ja keeruliste keerdkäikudega maailmas. Andmas oma panust, mõistes muutuste aeganõudvust, kuid siiski säilitamas lootust ja optimismi. Ja tehes seda kõike sära, hoolivuse ja täie pühendumusega, saatmas kindel usk muutuste toimivusse ja toeks ning abiks suurepärane naiskond.

See pildilugu on minu tänu ja tähelepanek, et meil on olemas sellised inimesed.

Lõpetuseks suured tänud kõigile, kes aitasid kaasa selle loo valmimisse ja kel oli piisavalt julgust ja usku minu võimetesse, et võimaldada mul selle pildiloo tegemise väljakutse teostada. Suured tänud Irina Talviste ja Stinne Loo, te olete parimad.

Minu fotomaailma rännakul ja avastusretkedel saad kaasas käia jälgides minu pildiblogi:

https://www.facebook.com/gen.vagula.photography/

Pildiloo valmimist toetas

--

--

Gen
Gen Vagula Photography Stories

I live three days in every 24 hours. I motivate and inspire. Nothing more, nothing less.