Google Sheets Kullanmanız İçin 6 İkna Edici Neden

Cagri Sarigoz
Google Sheets İpuçları
3 min readAug 14, 2016

--

Yıllardır kullanageldiğimiz Excel birçoğumuz için hayat kurtarıcı bir uygulama, bundan hiç kimsenin şüphesi yok. Ancak Google’ın yıllardır geliştirmeye devam ettiği Google Sheets (eski adıyla Google Spreadsheets) birçok açıdan en büyük rakibi Excel’e meydan okuyor.

Profesyonel anlamda Excel kullanmaya üniversiteden mezun olup iş hayatına atıldığım 2010 yılında başladım diyebilirim. O zamanlar da Google Sheets’ten haberdardım ancak kişisel gelir & gider takibi yapmak gibi birkaç temel amaç dışında pek kullanmıyordum. İlk işlerim memuriyet ve savunma sanayii üzerine olduğu için internet erişimi pek desteklenen bir şey değildi. Hele ki işle ilgili bilgilerin internet ortamında kuruma ait olmayan bir yerde tutulması düşünülemezdi bile.

Google Sheets’i yoğun olarak kullanmaya başlamam Ağustos 2013'te Noktacom Medya’ya geçmemle başladı. Şirketin halihazırda kurumsal Google Apps for Work hesabı olduğu için Google Sheets üzerinde çalışmak çok daha kolay ve hızlı bir çözüm oluyordu çoğu zaman. Zaman içinde sıkı bir Google Sheets fanatiği oldum, halen de Onedio’daki işimde sürekli olarak keyifle kullanıyorum ❤️.

Peki beni bu kadar Google Sheets fanatiği yapan neler?

Şimdi elinizdeki Excel’i yavaşça kenara bırakın🔫 ve takip edin 🐇. Belki de ona çok da ihtiyacınız kalmamıştır.

--

--

Cagri Sarigoz
Google Sheets İpuçları

Marketing & Growth Professional. 🏋🏻‍♀️Building TaleBot & BizStack. 👨‍👩‍👧Husband, father to a baby girl.