Μάθε πώς η Τίνα Μιχαηλίδου relationship blogger, μπορεί να “φωτίσει” τα όνειρα σου σε 3 λεπτά!

Millennial Makers
Millennial Makers
Published in
4 min readJan 19, 2017
Συνέντευξη στον Antonis Spyridakis

Q1 . Είναι χαρά μας να φιλοξενούμε στο Millennial Makers , την πρώτη Relationship Millennial Blogger στην Ελλάδα. Τι αξίζει να μάθει κάποιος για εσένα;

Δική μου χαρά και τιμή που είμαι εδώ μαζί σας. Μου βάζεις δύσκολα, εγώ θα έλεγα ότι αξίζει να μάθει κάποιος για μένα ότι είμαι απίστευτα σκληρή τόσο στην επαγγελματική μου ζωή όσο και στη προσωπική. Πολλοί διαφωνούν με αυτό αλλά δε βλέπουν όλοι και τα 2 μου πρόσωπα : υπάρχει το καλό, αλλά και το κακό, οπότε ναι πιστεύω πως το ότι είμαι σκληρή αξίζει να το ξέρει κάποιος.

Q2. Πες μας λίγα λόγια για το προσωπικό σου relationship blog (it’s my life by Tina Michaelidou) Τι είναι αυτό που το κάνει ξεχωριστό εκεί έξω;

Νομίζω το ότι είμαι αληθινή και ότι λέω τα πράγματα με το όνομά τους. Δε θα επιβραβεύσω κάποιον πρώην αν δε το αξίζει, ούτε θα επιβραβεύσω τις γυναίκες αν δε το αξίζουν. Γιατί κακά τα ψέματα σε ένα χωρισμό φταίνε και οι 2 , δε μπορεί να φταίει μόνο ο άνδρας ή μόνο η γυναίκα. Οπότε πιστεύω ότι το κάνει ξεχωριστό το γεγονός ότι γράφω μέσα από τη καρδιά μου, άλλωστε δε μπορώ να γράψω και κάτι ψεύτικο.

Q3. Ξεκίνησες το blog σου μετά από κατάθλιψη. Τι θα συμβούλευες τους νέους να κάνουν μετά από μια αποτυχία επαγγελματική ή προσωπική ;

Source: unsplash.com

Η αλήθεια είναι πως θέλει μεγάλη συζήτηση και ανάλυση. Η κατάθλιψη δεν είναι κάτι που φεύγει μαγικά, να χτυπήσεις τα δάχτυλα και να πεις ουφ έφυγε, η κατάθλιψη είναι πόνος, αρρώστια, θέλει αγώνα για να παλέψεις με τους δαίμονες που έχεις μέσα σου. Δυστυχώς χτυπάει εύκολα και τρυπώνει μια και καλή στη ζωή σου, οπότε η συμβουλή μου είναι να μη στεναχωριόμαστε για τίποτα όσο μπορούμε γιατί η κατάθλιψη τρέφεταιαπό τον πόνο μας. Οι αποτυχίες πάντα θα υπάρχουν αρκεί να μάθουμε να τις αντιμετωπίζουμε.

Q4. Διαχειρίζεσαι περίπου 21.000 followers στο Facebook και 6.000 στο Instagram . Ποια είναι τα tips για community building που θα έδινες σε κάποιον νέο που ξεκινά τώρα το δικό του blog ; Πώς θα αποκτήσει τους πρώτους πιστούς followers;

Source: unsplash.com

Θεωρώ πως για να αποκτήσει κανείς κοινό πρέπει να γράφει με την καρδιά του και αληθινά. Να χαρίζει χαμόγελα και ελπίδα, άλλωστε στις μέρες μας έχουμε ανάγκη να κάνουμε όνειρα χαρούμενα. Άρα για να έχει κάποιους πιστούς followers πρέπει να τον κρατάει σε εγρήγορση και να γράφει για θέματα που θα τον αγγίξουν.

Q5 Πως η εμπειρία σου μπορεί να φωτίσει τα όνειρα των νέων εκεί έξω ;

Θέλω να πιστεύω πως με τον χωρισμό μου και με την κατάθλιψη έχω βοηθήσει αρκετό κόσμο στο να χαμογελάσει ξανά. Για αυτό γράφω άλλωστε για να δείξω στον κόσμο πως δεν είναι μόνοι τους και πως όλοι αντιμετωπίζουμε προβλήματα.

Q6 Μπορείς να μοιραστείς δυο αγαπημένα σου quotes μαζί μας ; Γιατί είναι σημαντικά για εσένα ;

«Να χαμογελάτε γιατί το αξίζετε και γιατί σας πάει» Είναι μεγάλο πράγμα το να χάνουμε το χαμόγελό μας και ακόμα πιο δύσκολο είναι να το ξαναβρούμε, άρα το συγκεκριμένο quote το λέω κάθε φορά, διότι πρέπει να αντιμετωπίζουμε τα πάντα με χαμόγελα.

«Τα λόγια του πρώην που κάποτε ήταν σχέση σου είναι σα τα κάλαντα.» Τα ακούς ξανά και ξανά και τα βαριέσαι» Είναι από τα αγαπημένα μου quote που το έχω κάνει άρθρο, δε πιστεύω σε λόγια, μόνο σε πράξεις. Οπότε τα λόγια είναι σα τα κάλαντα που τα ακούς όλο το χρόνο και τα χεις σκυλοβαρεθεί.

Q7 . Πως θα χαρακτήριζες την πρωτοβουλία του Millennial Makers ; Τι σου κεντρίζει το ενδιαφέρον;

Πιστεύω πως είναι κάτι καινούριο για τη χώρα μας και θεωρώ πως θα πάει καλά. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι είστε μια δεμένη ομάδα που κάνετε ομαδική δουλειά και δε κοιτάει ο καθένας τη δουλειά του. Εύχομαι αμέτρητες επιτυχίες!!!

Για περισσότερα νέα & συνεντεύξεις, ακολουθήστε το Millennial Makers, στα social media!

FacebookInstagramTwitter

--

--

Millennial Makers
Millennial Makers

Millennial #Makers is a #digital space with remarkable inspirational stories from #achievers (Makers) around the world.