💙 Karel Rozboud je Grason roku 2019

Karel Marik
Grason.cz
Published in
2 min readDec 28, 2019
Zleva Karel Mařík — marketing, Karel Rozboud — Grason roku 2019, Jarmila Kowolowská — ředitelka Grason

Proč si myslíš, že jsi v podnicích oblíbený?

Nejsem cholerická povaha. Máloco mě vyvede z míry nebo mě rozčílí. Což je důležitá vlastnost pro člověka, co pracuje v tomhle oboru. Je to služba lidem a lidé jsou různí. Chodí do hospod s různými náladami a někdy tam chodí vyventilovat svůj stres a relaxovat. Když jsem studoval obor kuchař — číšník, tak jsme tam měli předmět psychologie, který rozhodně nebyl od věci.

Vždy ses věnoval práci v gastronomii?

Po škole jsem se tomu věnoval 10 let, ale pak jsem dělal 20 let v jiných oborech. Věnoval jsem se prodeji, byl jsem rok ve Spojených státech, žil jsem nějakou dobu v Itálii, s manželkou jsem prodával zboží na trzích a mám zároveň reklamní agenturu. K práci v gastronomii jsem se vrátil až po letech.

Proč ses rozhodl pracovat přes Grason?

Jelikož té práce v agentuře už není tolik, kolik bývalo, využívám svůj volný čas k tomu, že pracuju přes Grason. Je to úplný protipól k tomu, co normálně dělám. Dva dny v týdnu třeba sedím u počítače a stříhám televizní pořad a pak tři pobíhám po place a mám v hlavě úplně jiné starosti, komunikuju s lidmi. Zatím mi to takhle vyhovuje a je to dobrá symbióza.

www.grason.cz

--

--