Mitt første foredrag på Booster 2019-konferansen

Elin Langholm
Compendium
Published in
1 min readMar 20, 2019

--

Dette var første gang jeg deltok på Booster og første gang jeg holdt et eksternt foredrag. Det flotte med Booster er at du lærer praktiske tips og triks som du kan ta med deg hjem til ditt team og begynne å bruke med en gang. Selv ble jeg spesielt inspirert av Kristin Wulff og Vidar Berg Tilrem sin workshop “Moving team focus from output to outcome”.

Booster er virkelig konferansen for hele teamet!

Fail fast and fail safe — Gevinster av PoC arbeid

Elin Langholm (10 minutter lyntale)

I lyntalen ser jeg på hvilke gevinster arbeid med «Proof of Concept» (PoC) kan gi deg. Selv har vi feilet raskt og sikkert og vi har feilet ikke så raskt og sikkert.

Hvis vi ikke feiler så blir vi fattig på læring. I videoen byr jeg på noen tenkte eksempler som illustrerer noe av hva vi har lært. Håper det kan være til nytte for noen!

--

--

Elin Langholm
Compendium

Jeg er en funksjonell “junkie” som er hektet på å finne rotårsaker og stadig forstå nye sammenhenger og forretningsområder.