Wordpress İçin Hangi Hosting Firmasını Kullanmalıyım?

Gürolcan Altaş
Gürolcan Altaş
Published in
2 min readJun 5, 2017
photo by pexels.com

Hosting firmasının önemi genel olarak Wordpress için hızdır, hızlı bir hosting demek sitenin hemen açılması buda kullanıcıları sitede tutar bir de arama motorları için açılış hızının önemini tartışmaya gerek bile yok bence.

İnternet siteleri ve bloglarla uğraşmaya başladığımdan beri 5-6 kadar hosting firması kullandım hepsinden de çeşitli sebeplerden başka firmalara geçtim ama bu yazımda sizlere tavsiye ettiklerimi söyleyeceğim.

1. Alastyr

https://alastyr.com

Daha hosting bile nedir tam öğrenmeden sorduğum saçma sapan sorulara bile bıkmadan usanmadan cevap veren bir firmadır. Hostingleri çok hızlıdır ve Türkiye’de sayılı kaliteli firmalardan. Ayrılma sebebime gelirsek fiyatları haliyle biraz tuzlu bende başka firmalar aramaya çıktım.

2. Sunucu Çözümleri

https://sunucucozumleri.com

1 ay kadar kullandıktan sonra başka bir firmaya geçtim, geçmemin sebebi sadece fiyatlarının bana göre pahalı olması ancak hızları, canlı destekleri ve ticketlara dönüş süreleri çok iyi.

Sermayeniz varsa seçebileceğiniz kaliteli firmalardan birisidir.

3. Veridyen

https://veridyen.com

Şuana kadar 5 aydır Veridyen kullanıyorum ve gerçek anlamda memnunum fiyatlar hem çok uygun hem de verilen hizmet kaliteli fazla bilinmese de bence piyasadaki çoğu firmadan daha iyi hizmet veriyorlar.

Sorun olmazsa uzunca bir süre daha Veridyen kullanmayı düşünüyorum.

Kullandığım firma burada yok?

Burada verdiğim firmalar sadece kişisel tecrübelerime göre sizlere önerebildiğim firmalardır ama bu demek değildir ki diğer firmalar işlerini yapamıyor ya da sorunlu.

--

--