交換生月記5.5

純粹報告近況

Hadesophic 數字妹
Hadesophic
Jun 20, 2019

--

正式離開香港五個月,想返香港但又唔捨得呢邊生活,矛盾。感性嘢唔講太多,等遲啲有時間再慢慢組織,而家喺農場生活中,自由時間唔多,我希望先放低稿債專心感受呢度嘅生活。

上次講完反送中,之後有三日都喺屋企睇直播睇全日,唔係本身約左人都唔會出門口。過程中嘅憤怒、擔憂、緊張,睇得我寫嘢嘅人應該都有同感,在此不詳述。但有兩點想分享一下:

  1. 我去左車站擺攤宣傳反送中。(感想後補)
  2. 請大家課金支持各自喜歡嘅媒體。

呢幾日都有唔同媒體做網上直播,甚至有港台司機無辜中槍。佢地真係返工都搵命搏架。

大家成日話香港01係共媒、TVB報道偏頗,咁你地有無真係罷睇?人地有內地資金科水,咁其他媒體呢?我地坐以待斃、由得其他媒體自然消亡,其實間接助長紅底媒體佔據我地生活。

唔好再講啲咩「佢地有我嘅瀏覽,可以收廣告費搵錢啦」。先唔講你嘅幾個F5究竟帶到幾多收入,當俾得起錢嘅廣告商都變成紅底,咁份報紙仲可以依賴咩為生?唔通真係好似明報咁為錢放棄自己?得罪講句,俠義風骨唔可以當飯食,亦唔應該拎黎當飯食。

我只係想講,609 612有直播唔係奉旨,媒體作為第四權監察政府已經唔再係必然嘅事。如果你有份使用,希望你可以身體力行地支持佢哋,而唔係轉個頭就買三四十蚊嘅喜茶海底撈再放上instagram打卡。 你用幾十蚊睇新聞,人地用條命去報導新聞,如果咁樣都可以take it for granted,咁你都take共媒當道for granted啦。

趁而家大家仍然意識到媒體、知識付費嘅重要性,就講定呢啲先。唔係嘅話,過多一排大家又會繼續屌蘋果免費變收費,轉台睇其他免費嘢。

良心消費唔淨止係去小店買嘢咁簡單,成件事係由生活細節做起,用自己嘅消費無型中投票,鼓勵自己相信嘅理念延續落去。

不厭其煩再講一次,免費,係最貴架。

真。報告近況

瑞典最出名係佢嘅大自然,而且佢哋好強調local production同埋有機種植,總之就「環保L」feel啦。要去了解本地製作究竟有乜好,最直接就係參與製作過程、觀察本地人嘅生活。

結果我而家喺有機農場住緊,每日喂兔仔、執雞蛋、種番茄,佢地食咩我就食咩,其實同之前好熱門嘅打工換宿分別不大。不過有得一路摘士多啤梨一路食、飲新鮮牛奶、用cured ham同走地雞蛋炒冷飯、獲得瑞典山區肺,都咪話唔爽。

--

--

Hadesophic 數字妹
Hadesophic

寫寫咖啡旅遊四拍文具社會創新生產力。鍾意捉錯別字,唔好介意:D Volunteering ¦ stationery ¦ ethical purchase ¦ travel ¦ Racketlon player | languages | hadesophic@gmail.com