02042018 與華姐外遊記

Regan Lam
6 min readApr 14, 2018

--

跟華姐第二次接觸,上次經中心安排,我地首次見面,由於首次見面,我感到華姐好客氣,因為中心的轉介,所以佢好似都比面黎參加活動,到底,華姐下次會唔會再願意出黎? 華姐會否一如第一次見面咁,咁熱情同咁好傾? 我就係懷住呢種戰戰競競既心情,嘗試用Whats app聯絡佢。

估唔到,華姐會識用what’s app仲要好勤力的上網,使用呢種科技。係what’s app 裡主要係相約2號既見面,同希望可再次去到佢係社區午膳既地方。華姐又真係繼續好客氣,佢話自己乜都食,佢講左一堆大財團的商店,加上華姐係以半咸淡既說話形式表達佢既隨和同無所謂的人,所以暫時約定華姐於西九龍商場門口等

當日華姐好準時就到達,我同Yuki就本諗住同華姐去深水步明哥店食野,但原來我地兩個對於明哥既新店都唔太清楚係邊,反而我就帶左華姐同Yuki去我平時係區內食平嘢既地方,一間小店食雲吞麵,大家去到食店立刻點送菜,然後,我都提及華姐使用電話科技都唔太差,華姐亦係電話上顯示自己係尖沙咀影既相,亦泮泮得意既表達係東華學到使用呢種智能電話。由於店舖有樽裝汽水,所以問一問華姐要唔要,本來華姐因健康原因,醫生叫佢唔好飲,但見到華姐係表達上亦有點可惜,於是我都嘗試叫左一支,而比左小小華姐飲,佢當堂笑到收唔到口,好滿足既一口一口既飲。

֭

完成午餐後,我地都想華姐帶我地去佢平時去既地方,華姐本想同我地去配鎖匙,但可惜當日係公假。跟住華姐就話叫我地陪佢一齊買d野,所以我地係北河街行去荔枝角道,係荔枝角道見到一間買雜物既店鋪,華姐見到裡面一d野,就入左去,我同Yuki就陪伴佢,佢好似漫無目的既睇野, 但後期卻見到佢原來想搵一d野,佢想搵剪頭髮既物資,但最後都空手而回
雖然最後都空手而回,但華姐係一個好貪玩既人,店裡面有部新穎既遊戲機,有可愛既雪糕cushion 亦會同佢影張靚相。
過程中見唔少係街上擺賣既人士
同時,亦見到一d長者未完成橫過斑馬線,燈已轉為可車行了,華姐稱亦常見,但自己好少咁樣過馬路

行完一輪店鋪後,都已1小時多,亦擔心華姐會倦,當日天氣亦有點炎熱,所以就慢慢由長沙灣道經長沙灣政府合署的地點步行反富昌村。途中我地都嘗試問華姐對於呢區既交通,空氣點睇,華姐無乜意見,亦唔太有興趣繼續表達,我亦嘗試講出最近運輸處係交通燈既調整有新既安排,華姐只表示欣賞同明 ‘�

同華姐一直步行返屋村途中,見到一個曬木綿花同有曬唔少衣物床單既公共空間,我地都問下華姐會唔會都好似居民咁做,但華姐話會比人偷,又唔會咁樣洗衣物,所以只望一望就繼續行番屋苑。
沿路行番屋村時,亦有唔少凳,可讓有需要人士抖下,休息下
不過,有段路就無瓦遮頭,好天就曝,落雨就淋。而對面有種植樹木就好一點了
係屋苑公共空間亦有唔少康樂設施,我地亦問華姐平時會唔會使用呢d設施,華姐話早上都會係度做運動,所以我同Yuki都陪同華姐走埋去一齊做下運動,亦了解華姐平時生活都好規律,早上8點幾去街市,10點幾已回家,跟住就睇電視,到2點幾就去東華,3點幾就係公園同上海邦傾計,4點幾就返屋企煮飯。
華姐亦提及自己當年係先黎香港 ,係母親安排係北角住,由於2個女同先生都未申請到落黎,所以一個人努力既工作,有假期先話有機會返上去同女女見面。而係描述佢係香港既生活時,要孚取女女黎香港,所以搵人求助,係10幾年前富昌村同周圍既地點都未發展得好,丈夫一度唔係太想要呢間公屋,但華姐卻清楚家庭既需要,亦明白不久既將來會有鐵路,所以不理丈夫既擔心而堅持要呢個單位,從種種既事件裡面都顯示華姐都係一個幾堅強既女子。係同華姐傾談既過程裡,華姐一直都表示大姐都好愛錫自己,亦時常黎探佢,但講到細女時,則不願多談,相信細女同佢關係幾彊。
係整個傾談裡,我同Yuki都不斷問華姐平時多唔多係社區行下,但聽華姐講,真係好少,反而會出旺角整牙,佢同舊同事聚舊可以坐西鐵到香港區,但會唔會坐小巴出油尖旺呢? 反而仍會坐西鐵去美孚站,再轉地鐵,因為西鐵真係好近佢,亦好方便,2蚊就可以。 至於空氣清新,會唔會喜歡係社區多行,則好少同華姐展開既話題,最後我地2點幾就送華姐反屋企了
呢段路,係華姐由屋村步行到西九既地方,環境舒適,又有足夠既凳可休息一下
行到去深水步公園,亦係有凳,亦有地方讓街坊捉棋

--

--