Instagram Profilinize Birden Fazla Link Ekleyin (Adım Adım Anlatım)

Heapjet
Heapjet
Published in
3 min readOct 28, 2020

Merhabalar, bugün sizinle son zamanlarda en çok merak edilen konulardan biri olan Instagram bio alanına birden fazla link eklemek için gerekli birkaç basit adımı paylaşacağız. Bunu yaparken de en popüler uygulamalardan biri olan Linkvery’i kullanacağız.

Instagram da diğer sosyal medya platformlarının çoğu gibi bio linkinize sadece bir tane link eklemenize izin verir. Bu durum, birden çok link paylaşmak isteyen kullanıcılar için artık bir zorluk olmaktan çıktı. Birden çok link ekleme servisi olan Linkvery ile siz de artık ücretsiz çoklu link sayfanızı oluşturabilirsiniz.

Siz de çoklu link eklemek istiyorsanız aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

Linkvery, tüm linklerinizi, şarkılarınızı, internet sitesi adreslerinizi veya sosyal medya hesaplarınızı bir sayfada toplamanızı sağlar. Siz de bu linklerinizi oldukça şık bir sayfada sunabilir ve sadece bir link ile tüm içeriklerinize yönlendirme yapabilirsiniz.

INSTAGRAM PROFİLİNE ÇOKLU LİNK EKLEME

Profilinize birden fazla link eklemek için “https://app.linkvery.com/” adresi üzerinden ücretsiz kayıt olarak çok şık bir çoklu link sayfası oluşturabilirsiniz. Daha sonra bu çoklu link sayfasını için Linkvery size bir link verecek. Bu link sizin tüm linklerinize açılan sihirli kapınızdır…

Çoklu link sayfanızın link adresinizi kopyalayın ve ınstagram profilinizdeki link alanına yerleştirerek çoklu link sayfanızı kullanmaya başlayabilirsiniz. Böylece takipçileriniz ve hedef kitleniz tek link üzerinden diğer sosyal ağlarda bulunan hesaplarınıza kolaylıkla ulaşabilecektir.

Böylece tek link üzerinden çoklu link erişimi yaparak onlarca hesaba ulaşabilirsiniz. Aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

Adım 1: Linkvery’e Ücretsiz Kaydolun

Adım 2: Kayıt formunu doldurduktan sonra e-mail adresinize gönderilen aktivasyon linkine tıklayarak hesabınızı aktifleştirebilirsiniz.

Adım 3: Aktivasyon linkine tıkladığınızda aşağıdaki sayfaya yönlendirileceksiniz.

Adım 4: Proje Ekle butonuna basarak yeni çoklu sayfanız için ilk projenizi oluşturabilirsiniz. Açılan pencerede proje adını girip Ekle butonuna basınız.

Adım 5: Şimdi sıra çoklu link sayfası oluşturmaya geldi. Açılan ekranda tekrar Ekle butonuna basınız. Açılan seçeneklerden ‘Çoklu Link Sayfası’ seçeneğini seçiniz. Çoklu link eklemek için bir domain seçiniz ve domainin sonuna eklenecek uzantıyı giriniz. Bu kısma kullanıcılarımızın çoğu ‘bio’ değerini girmektedir.

Adım 6: Yeni açılan sayfa ile artık linklerinizi ekleyip sayfanızı kaydettikten sonra sayfa linkinizi kopyalayabilirsiniz.

Adım 7: Linkinizi Instagram profilinizdeki bio link kısmına ekleyebilirsiniz.

Not: Bu yazının orjinali Linkvery’nin internet sitesinden alınmıştır.

--

--