LinkedIn Bağlantı Bilgileri Nasıl Topluca İndirilir (Adım adım öğrenin)

Heapjet
Heapjet
Published in
2 min readApr 19, 2020

Muhtemelen LinkedIn’i araştırarak değerli bağlantılar geliştirmek için çok fazla zaman harcıyorsunuz ve muhtemelen bir noktada bu bağlantıları daha da geliştirmek için bu kişilerin bilgilerini indirmek isteyeceksiniz.

Ama bunu nasıl yapıyorsun? LinkedIn kişilerini dışa aktarırken nereden başlıyorsunuz — sonra ne olacak? Yararlı, güncel ekran görüntüleri ile adım adım talimatlar için okumaya devam edin.

Bu sayfaya, LinkedIn Kişilerinizi Gmail’e nasıl aktaracağınızı veya LinkedIn Kişilerinizi Excel’e nasıl aktaracağınızı arıyorsanız, bu hedeflerin her ikisine de ulaşmak için sürecin aynı olduğuna dikkat edilmelidir.

Verileriniz LinkedIn hesabınızla ilişkili e-posta adresine gönderilecektir. Bu hesap bir Gmail hesabı ise, LinkedIn verilerinizi oraya gönderir. Bu yayında biraz sonra LinkedIn Bağlantılarınızı Gmail hesabınıza nasıl aktaracağınıza ilişkin talimatları inceleyeceğiz.

LinkedIn Bağlantılarınızı Excel’e aktarmak için işlem aynı kalır. İndirmeniz Excel belgesi olarak açılabilen .CSV biçiminde olacaktır. Şimdi, LinkedIn Kişilerini nasıl dışa / dışa aktaracağınıza bakalım.

LinkedIn gezinme çubuğunuzun sağ üst tarafındaki “Ben” açılır menüsünü tıklayın.

“Ayarlar ve Gizlilik” i tıklayın.

“Gizlilik” sekmesini tıklayın.

“LinkedIn verilerinizi nasıl kullanır” bölümünün altındaki “Verilerinizi indirin” seçeneğine gidin.

“Verilerinizi indirin” seçeneğini tıklayın.

--

--