HOMA Interiør

Mia Hordnes
homainterior
Published in
2 min readApr 7, 2020

Homa Interiør skal være en inspirasjon for hjemmene til den norske befolkningen, hvor moderne design og luksuriøse uttrykk vil stå i fokus.

Et hjem gir gjerne et inntrykk av personene som bor der

Daglig blir vi eksponert for inntrykk av hvordan et “perfekt” hjem skal se ut. Men hva er egentlig et perfekt hjem? Det er det hjemmet du selv skaper.

FORMÅL

Formålet med denne siden er å publisere innhold både for deg som er interiør-frelst slik som meg, eller til deg som bare trenger litt inspirasjon. Det vil bære preg av mørkt, luksuriøst interiør som er moderne og som kan passe for de fleste husholdninger med enten små eller store justeringer. Det vil bli publisert innlegg som deles inn i ulike kategorier etter hvilket rom jeg beskriver. Dette skal også være en side med inspirasjon som er koblet til min Instagram-konto, hvor dere får en utdypning i det som publiseres der på denne siden. Link til denne finner du øverst til høyre i headeren med et Instragram-ikon.

MIN BAKGRUNN

Min interesse for interiør startet sent i tenårene hvor jeg først hadde dilla på den hvite/beige stilen. Med årene har stilen min utviklet seg i tråd med trender og jeg har nå funnet min stil og hva jeg foretrekker. Jeg har oppdaget et univers av muligheter for å gjøre et hvert rom moderne og luksuriøst, uten at det trenger å koste særlig mye. Fascinasjonen startet for ordentlig da jeg skulle flytte hjemmefra i 2018 og jeg skulle innrede et helt nytt rom i Oslo. Det gikk i mørke møbler, tepper, vaser, lysholdere og speil med sort ramme. Videre har denne stilen utviklet seg til en interesse jeg har fått som bærer preg av at jeg selv ønsker å kunne være til inspirasjon for andre. Min visjon er å bidra til å skape personlige trekk og modernisere de norske hjem.

Takk for at du ønsker å følge med på min reise, håper du vil bli inspirert her!

--

--