Српски песници | Стојан Богдановић

--

БЕЛАТУКАДРУЗ MOARA OCASKA: Наличје

По повратку у Звижд (Белатукадруз, ових дана)

ХАЈДУЧКА ВОДЕНИЦО

Шта је исто као ти а није ти?

Ако си млада — остаћеш млада,

ако си стара — остаћеш стара…

**

Оклоп носим — јунак нисам,

рогове имам — во нисам.

Рогове имам — коза нисам,

траву пасем — овца […]

Continue Reading →

Небојша ВАСОВИЋ

ИЗАБРАНЕ ПЕСМЕ

ПИШЕМ

Пишем за издаваче

којима су долари

једина љубав и брига,

за читаоце намучене

ценом струје и хлеба,

за гладне који не читају књиге,

за пријатеље расељене по свету

који и не знају да се бавим писањем,

за њихову децу која говоре

све језике осим овог […]

Continue Reading →

ХАИКУ ИЛИ НАЛИК МУ 21

(ПИРОТСЋИ)

Џuвџан туј џàвка на мòјту шефтелùју ц’рвùка чèка. И мачòр чмајù под шефтелùјуту мù

ушù оложùл.

Цел д’н поглеџувà на овùја трù створа

u текà заспà.

Лексичка појашњења:

Џивџан туј џавка — врабац цвркуће
на мојту шефтелију — на […]

Continue Reading →

ОДАВНО НИСМО БЕСНЕЛИ ПО ШУМИ

СНЕГОВИ

Метрили смо снегове и

Копали по њима

Да изађемо

На затрпан пут

И копали по њему

Да сиђемо по дану

Ако има Бога

Да нас сваки пут оживи

Ако нас коп укопа

Ако смрзнушу душом зовемо

Ако нас родбина не познаје

Када довучемо годину-две […]

Continue Reading →

ако те икада преварим

ако те икада преварим знај то је страх да ме не оставиш

упркос томе што много љубим самоћу

кад ме прошли пут ухватило исто ово глупаво осећање одбачености
одлучила сам да те преварим

овако била је чајанка за двоје у укусу бруснице топио се мед

[…]

Continue Reading →

ТОДОРА ШКОРО — избор поезије

ПЕСНИК ПУСТИХ ПЕРОНА

Све моје песме у две, три речи стану Да могу да их ћушнем у твој длан или ти заденем иза уха кад ме напушташ првим јутарњим возом уверена да ћеш се, као и увек, вратити И док ме смехом задиркујеш како ме већ

Continue Reading →

КАВЕЗ

КО ДА ТИ ИМЕ СПОМИЊЕ?

Хваљен да јеси Господе, што име Твоје свето је. Руке су Твоје милосне

Речи су Твоје праведне

Блажено нека све Ти је, и све по вољи нек’ Ти је. Али, што спусти Господе

на моје груди нејаке,

претешко жезло оловно,
[…]

Continue Reading →

МАРГАРЕТЕ

1
Маргарете

Цвећарка Сама цвет Кад застадох у царству цвећа Осмехом бисерне сете понуди ми

Маргарете

Часак два минуше Тишина склопи се нема Рука моја крену букету жутих

Хризантема

Цвећарка Сама цвет Кад пођох из царства њеног Бојама утихле сете у воду спусти

Continue Reading →

ГРЧКА СВЕСКА Поезија се није родила ни у равничарским ни у планинским градовима, већ на обали мора.Има ли сигурније потврде за то да не постоји весело море?… Е. Сиоран ЖИВОТНА МРЕЖА

Бoјанинa прича

ПРВИ пут када стигнеш овде Мислиш прелепо место Испод планине на којој су негда живели Богови

Continue Reading →

У САГЛАСЈУ СА МОКРАЊЦЕМ
(ТЕБЕ ПОЈЕМ, БОЖЕ)

ГОВОРИО САМ, ГОВОРИО

Говорио сам, говорио, више него што треба, подизао глас

очајнички до неба.

Сви су слушали, али као да се ништа није чуло, Ево сад ја ћутим

а одзвања тишина потмуло.

ЋУТЊА

Нећу више да говорим,
довољан је […]

Continue Reading →

Originally published at www.stojanbog.net.

--

--