Haziran ayı duyargaları

Fernando Jose Jr.
ibrik
Published in
3 min readJun 26, 2017
Selams

İbrik sizin için Haziran ayında neler için üzülmeniz, nelere tepki vermeniz neler için direnmeniz istendi hepsini derledi. Kim bu sürekli isteyen? What is The Matrix? Duyarga böceği tanımını hiç duydunuz mu? Hayır mı? Olsun merak etmeyin ibrik suyunu döktü.

📈Çok Tutan

İnsanlar nelere baygınlık geçirerek tepki verdi, favladı, RTledi hepsi buracıkta.

Beyoğlu Sineması kapanıyor isimli çalışma

Beyoğlu sineması için direnmemiz, onu kurtarmamız ve para vermemiz istendi. Çok afedersin sidik kokulu berbat bir sinema oldu mu size sanatın kalbi. “Ben burada aşık oldum arkadaş, Beyoğlu sineması kapanamaz” diyen bile çıktı. Bak dostum sen aşık olmamışsın, hanzo gibi kızı kesmişsin. Arthouse izliyorum ben çok entelim diye bağlamaya çalışmışsın belli ki olmamış.

Kapansın arkadaş. Kimse demiyor ki arkadaş, elalemin finansal saçmalaması ve ticari başarısızlığı neden bizim derdimiz olsun. Berbat bir ses sistemi, ondan daha berbat bir görüntü. Havasız, koltuksuz… Batsın. Kimse gelip bana ekistradan bi 100 TL bile ateşlemiyor. Nasıl olacak böyle. Duyarga böcüğü bizden bunun için tepki vermemizi ve direnmemizi istedi. Cem Bilmem-kimoğlu kiziroğlumustaphabey (sinema şeysi) önderliğinde bir girişim oluştu (Beyoğlunu savunma platformu ve forumu) ve “Beyoğlu customer loyalty card” minvalinde sistemle mil biriktirmek suretiyle artık Maldivlere uçabileceksiniz ama öncesinde iğrenç bir sinema deneyimi ile mücadele etmeniz gerekiyor.

Altta görseli ekledim. Klasik ağlanma. kapitalbiziemdihedehödö.jpg

Bir Klasik : sol cenah ağlanması…

Bitmedi bu. Bitmez. Neyse o parayı Çiçek Pasajında bira🍺 içmek suretiyle yerler, o sinema da kapanır. Hop sen sağ ben selamet. Kipbays.👏🏻

📉Hiç Tutmayanlar

Patlayan duyarga toplama çalışmaları, girişimleri. İnsanlara nelere tepkisiz kaldı. (Kötü insanlar, tüh size) RT’lemedi, favlamadı…

1- Balık Lokantasına işeyen köpek isimli performans

Zaten çok tutmadığı için detay veremiyorum. Bodrum’da bir balıkçıda, şu kalenin karşı çaprazındakilerden biri heralde. Köpek çok afedersin orta yerine eşiyor ardından otomatik olarak aktivist teyze refleksi olarak video kaydı başlıyor. Hemen twitter üzerinden duyarga bloğu ve linç oluşturma çabalarına başlanıyor. Köpeğimize kızdı, hort zort yaptı ifşa edelim. Beğenmeyelim, RT edelim şeklinde devam ediliyor. Hayret verici ama tutmadı. Halbuki tüm kodlara uyuyordu. Tüm adımlar doğruydu. Konu hayvan üzerineydi. Bence bu incelenmeli.

Buradan ibrik sana sesleniyor apla! Hop!✋🏻

Bak sapkın teyzem, teyze sen pislik içinde yemek yemekten cinsel bir zevk alıyor olabilirsin, fakat hayvan fetişi olmayan normal insanlar/ insan evlatları yemeklerini temiz bir yerde yemek istiyorlar. Kısacası anormal olan sensin şimdi lütfen karanlık bir odaya geç ve kusmuk eşliğiyle ağlayarak uyu.

2- Nafile çabalar kolaj

Bunlardan bir şeyler yapmaya çalışıyor ama hiç bakamadım.

Edebiyat, aşk ve çay… Kolpa edebiyat tüm duyarga toplama çalışmasına tam gaz devam ediyor.
Garip, bişeyler isteniyor bizden ama
PR çabaları sürüyor. Umarız yeni sezona yetişir
Hiç tutmadı be arkadaş. Realty World virali olabilir.

Korkmayın! İbrik var. Ibreak can handle this!

İbrikte su bitti mi?

Aslında bitmedi. Sürüynen var ama yazamıyorum ki. Korkuyorum. Çok korkuyorum.

--

--

Fernando Jose Jr.
ibrik
Editor for

İbrik Yayınları İmtiyaz Sahibi — Founder of Something