Дивний фетиш

Vee Lesyk
In Ukrainian
Published in
2 min readAug 5, 2016

Цього року я закохався (знову). На цей раз, мене та мою долю звів до купи Antonio Cavedoni. Це була заздалегіть запланована зустріч, проте я йшов туди тільки щоб зрозуміти чому Степан Робота також одурманений даною справою. Це був мій третій день у місті. За даний період я побачив багато речей і не очікував що мене так накриє.

Всі зайшли в аудиторію. Я, як завжди сів в перших рядах. В типовій формі для Apple вимкнулось світло і на сцену вийшов Тоні.

San Francisco

На початку презентації декілька жартів та перехід до слайдів. Але далі я побачив ці форми. Вони мені були знайомими, проте, в ту ж хвилину, я бачив їх вперше в такому образі. В мене в голові промайнули можливі варіанти слів написаних цим чарівних шрифтом. Мені вбачався жорсткий та непримиренний delete, який безпощадно знищує знак за знаком перетворюючи речення в слова, а слова в порожні сторінки.

Це був лиш розігрів. Далі Тоні почав розмірковувати чи можна красу перетворити в нову надзвичайну 5 тисяч красу? І звісно він мав відповідь на це питання: наступний слайд.

SF Mono

“О боже”, — подумав та промовив я. Ці форми. Ці витончені форми. Я відчув як не тільки моє серце забилось швидше, але і вся аудиторія заплескала у долоні. В залі було гаряче. Чоловік поруч мене втратив свідомість.

Це був новий SF Mono.

Для перед замовлення роману 50 відтінків San Francisco відправте ПТН — ПНХ будь як через дану сторінку. А якщо вам цікавий бестселлер Повія Кирилиця напишіть Петя дай латинку через цю форму.

П.С. Буду радий побачити коментарі щодо описок та помилок.

--

--

Vee Lesyk
In Ukrainian

#h+ #livemoredomore Adventurer. Unique experience wizard. Maker of things. Convergence commander. Information warlock. Problem solver. System: ☉; Planet: ♁.