Наші землі зникли з наших паспортів

Vee Lesyk
In Ukrainian
Published in
5 min readAug 28, 2016
Титульна сторінка паспорта громадянина УНР (незаповнена).

Мені дуже був до вподоби старий дизайн.

В листопаді місяці моя дружина отримала новий біометричний паспорт. Коли я його вперше взяв у руки, то не побачив великої різниці крім нової іконки на головній сторінці. Але через деякий час, коли наша сім’я вирушила в дорогу, на аеро вокзалі я відкрив двері які мене дуже засмутили: наші землі, прапори та герби замінили на розмиті уламки мунулого.

Постанова від 23 грудня 2004 р. № 1725 “Про затвердження технічного опису і зразка бланка паспорта громадянина України для виїзду за кордон” затверджує ось ці сторінки:

Автономна Республіка Крим, Вінницька та Волинська області.
Дніпровська, Донецька ти Житомирська області.
Закарпатська, Запорізька та Івано-Франківська області.
Київська, Кропивницька та Луганська області.
Львівська, Миколаївська та Одеська області.
Полтавська, Рівненська та Сумська області.
Тернопільська, Харківська та Херсонська області.
Хмельницька, Черкаська та Чернівецька області.
Чернігівська область, місто Київ та місто Севастополь.

Я бачу що тут також є “наше”, Одеський оперний (28а сторінка), пам’ятник Хмельницькому в Києві (22а сторінка), ракета, трясця ШО?

Як на мене, просто люди які на сторіцні 32 (де зображена верховна рада) просто вирішили перестрахуватись з АР Крим, ЛуганДоном та іншими регіонами, паспорт ж дається на 10 років, чи не так?

П.С. Буду радий побачити коментарі щодо описок та помилок.

--

--

Vee Lesyk
In Ukrainian

#h+ #livemoredomore Adventurer. Unique experience wizard. Maker of things. Convergence commander. Information warlock. Problem solver. System: ☉; Planet: ♁.