Ontwikkel jezelf door te doen

schrijf je in voor de tweede editie van de Inc. Academie

INC
Inc. Academie
2 min readJul 16, 2014

--

1 september gaat de Inc. Academie weer van start! Wil jij jezelf ontwikkelen en jouw eigen kansen creëren? Schrijf je dan in en stuur je CV + CI (curriculum imaginaire) naar bob@incmerkbeleving.nl

Wat is de Inc. Academie

De Inc. Academie geeft jou de mogelijkheid om zelfkennis op te doen, focus te creëren en aansluiting te vinden bij de arbeidsmarkt. Hiervoor bieden wij een ontwikkelingsprogramma van 3 maanden aan waarin jij helderheid kunnen creëren in waar je talenten liggen en waar je op dient te sturen om dit van toegevoegde waarde te laten zijn. Daarnaast kun je de opgedane inzichten tijdens het programma in de praktijk brengen door aan een van de projecten te werken.

Meer weten en aanmelden? Stuur dan je CV + CI (curriculum imaginaire) naar bob@incmerkbeleving.nl

Ervaringen van vorige deelnemers

“Door de sessies ben ik er achter gekomen dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat ik zoveel ideeën heb. Het is een kwaliteit van mij. Als ik dit koppel aan mijn schrijftalent dan heb ik een gouden combinatie in handen.”
—Kees Hendriksen, 30 jaar, HBO Small Business & Retailmanagement, ervaring als Accountmanager IT, heeft tijdens en na de Inc. Academie zijn eigen Hot Sauce ‘Duvelmieg’ ontwikkelt en schrijft nu vanuit zijn startup voor verschillende opdrachtgevers.

“Ik heb geleerd dat wat ik heel ‘normaal’ vind om te doen voor anderen heel bijzonder kan zijn.”
— Ilse ter Haar, 23 jaar, HBO communicatie, projectmanager bij Inc., heeft tijdens het programma focus en zelfvertrouwen gekweekt binnen haar functie.

“Tijdens de sessies ben ik erachter gekomen waar mijn valkuilen liggen en ben ik mij bewuster geworden van mijn talenten.”
— Tom van Bentheim, 25 jaar, Master Business Administration, geen werkervaring, begint per 1 augustus als trainee sales operations bij de Ster.

Lees meer ervaringen op incacademie.nl

--

--