第二屆 賽馬會教師創新力量 第一次見面

Peter Chung
JC InnoPower: Fellowship for Teachers
3 min readJan 19, 2018
教育燃新及全體老師合眼!! Power!!!!

期待已久的第一次見面,Ada Wong介紹整個計劃,估唔到大家身懷絕技。係第一個Ice-breaking game發現各位老師可以咁快投入活動,好似第一屆老師咁講,入Flow?Tracy發現我們可以組成Choir團(韓星?xDDD~)、夾Band(我鍾意!)、打波(推動我減肥吧?)等等…….係計劃之外大家都可以獨當一面,發揮所長!!!!

TEACH?????

第二個活動係講大家對教育的本質的睇法,這個問題很值得每位教育工作者反思,除左諗打工生活之外,回想我地想入呢行的初衷。我個人對這圖的感覺是「我相信大部份老師都是由香港教育制度下出來的產物,但每位老師對TEACH這個字都有不同的想法,証明香港教育制度是失衡的,因為人的想法是沒有標準答案。其實就好似學生一樣,大家都係不同的,各有所長。」
(**當然每個制度都有好處,考試是為了公平,要用一把尺去分配社會的資源,讓我們去改變制度吧!!!! 用創新做大個餅!)

公平 vs 平等
左起:天香創新團隊 Ben, Peter(me), Sarah, Danny

我簡單介紹我地「天香創新團隊」,包括有Ben Chan,Sarah Tsang、Danny Shum同我,我估唔到佢地一d都唔慢熱,好快咁認識不同學校的同工!! 佢地比到好多idea我,用好少時間brainstorm左好多野,要drop低先得。如果每間學校比多d空間同事,教育真係可以不一樣!

Souvenir: a book with education innovation in HK!

最後,要多謝賽馬會及教育燃新團隊同學校比左機會我地,相信我地可以嘗試推動教育創新!

後記:whatsapp group真係好多同工,大家都 mix and match 緊唔同學校的idea,希望大家可以係兩個星期的考察可以夾到一起去同一個地方~

功課:又要plan trip,用最少資源做最多嘅野!!!! 咁多年plan自由行的skills係無白費到!!!

我個人好鍾意音樂,今日就share一首歌表達我的感覺,「Supper Moment 同一」,每位老師都係有同一個夢想!!!!

--

--

Peter Chung
JC InnoPower: Fellowship for Teachers

ICT+STREAM Teacher, IT Enthusiast, Innovative Teaching, IT in Edu