如果要一個故事形容這段Innopower旅程,那會是什麼?

“過左Innopower呢十個星期 ,好多人都好好奇咁問我 地究竟經歷左d 咩, 就好似 一個攝影師咁,將一d 社 會問題用紀實攝影既方式 呈現出黎….”

“要影一張相,總因爲一個 觸動你嘅畫面,令你想行 前啲,睇真啲,當我地睇 真d個社會問題既時候,觸 動到我地既情緒就係社會 仲仍然有好多不能接受既 問題,而係oxford 遇見既 每一位社會企業家既創新 起點,竟然都係Anger ! ”

“走到人群,見到好多畫面,我 地要有敏銳嘅覺察力搵到相片 中的主角,佢地就係The people worth serving!”

“搵到主角啦,佢地背後有 咩耐人尋味嘅故事呢?當 我地放下社工專業呢個身 份,了解佢地行緊既路, 佢地會講比我地聽真正嘅 需要,呢個同行過程就係 oxford 既Program director Char 同埋Richard 教我地 既connect with users.”

“搵到場景、搵到呢班人, 點樣去構圖黎呈現故事邊 一部份,Users話俾我地聽 有千萬樣需要,我們就要 識得捕捉一個最關鍵嘅問 題。呢個就係我地既 Trainer Steve 一直堅持既 Framing the Problem.”

“當搵到問題的症結嘅時候,就 要去對焦,了解邊啲係枝節, 點樣去突出主體。呢個就係中 大Professor Chiu 教我地既Trim”

“影像係瞬間即逝,需要及時按下快門,先可以捕捉 到,同時我地搵到問題, 就要及時行動,係 prototype入面測試可行性, 呢個DO school Thomas 提 我地既ACTION & Take the first step.”

“有時候唔係一張相就會成 功…要了解咩地方出錯, 係光圈唔岩, 快門唔岩,對 準問題再修正,每次修正 都會讓我地行前一步,呢 個就係跌住黎前,前住黎 跌,正正就係Connie成日 鼓勵我地要Fail forward…”

“一張好既紀實相片帶黎既影嚮 力遠遠超過你所相像,而我地 十一個project 都希望幫到係水 深火熱既人,唔單止帶真正既 Social Impact,而係一場係 movement。呢個亦係社協導師 Kit 提我地推動創新有時都要 Dream Big,Start from something small”

“影攝師除左影到好嘅相片 之外,佢嘅攝影理念都會 影響其他人,而我地經歷 左呢個脫變過程,都希望 將我地學習到既創新理念 帶到業界,推動改變。”

“回望,呢個就係我地係 innopower 既旅程… “唔該唔覺, 我地沉澱左我 地知識,重燃左我地既堅 持,由以前一諗就諗限制 ,到而家個框框大左,視 野唔同左,思維擴闊左, 真真正正think out of the box。”

“我地相信呢個旅程並 唔終結,而係一個開始, 之後既道路,係好需要大 家一齊參與,支持, Together we can go further !”

Pitch Day

--

--

Christa Cheung
InnoPower@JC: Fellowship for Social Workers

Life is a story. Life is art. 2nd Cohort of Social Worker Fellows of InnoPower@JC