Sam Szeto
InnoPower@JC: Fellowship for Social Workers
2 min readFeb 6, 2020

--

香港人,要健康!

在這時候,互相關心,互相保護!

--------------------------

而現實生活外,數碼生活,也可以健康一點。

賽馬會社工創新力量支持下,香港遊樂場協會策劃嘅「BREAK AND BUILD」官方網頁今日正式發佈!想了解多啲上我哋網址睇吓啦!

www.breakandbuild.hk

Project Logo

好多時香港人都唔知道自己沉迷社交媒體,又或者見到子女有社交媒體上癮嘅問題,但係又唔知可以點幫。作為全港首個關注青少年使用社交媒體對其身心健康影響的計劃,我哋努力成立資源平台、設計教案、籌辦活動等,期望讓青少年及社會察覺自己如何使用社交媒體,真正打斷過量使用社交媒體的時間(take a BREAK),並重建自己的健康數碼生活(BUILD yourself),創造最大的社會效益。

另外,我哋亦有《是時候登出》一紙雜誌出版,與網絡作家、網媒、應用程式開發人員做深度訪談,分享點解要放低手機,調整現有嘅社交生活,隨時可以上Youtube重溫!

https://www.youtube.com/channel/UChsqoXGRV8-SUMwlcK4O1Kw

Telegram 我哋 ⇾ @breaknbuild

打嚟搵我哋傾吓 ⇾ 2572 3545

歡迎任何意見,更歡迎各位分享出去!

--

--