About Organization Change

Corn Sim
InnoPower@JC: Fellowship for Social Workers
2 min readAug 27, 2018

Script of my sharing on 23/8/2018 2nd Cohort Reception Day of SW Fellow

「大家都愛普通沒傳奇,大氣候要清淡而無味,不信你跟我,在無力買的地皮,都有力成為自己,大方針要統一做隻棋,未鼓舞百家姓談骨氣」

我相信,一個人,可以走得好快,但一班人,才可以走得更遠。

完成10星期 sabbatical之後,除了做好自己個Project,我更加想把自己學到的帶番機構。

我有2個番番機構既片段好想同大家分享。

第一個係,當我番到同同事分享我的Project,同事會覺得InnoPower做既野都唔係好有創意啫,點解你個Project要取捨去幫特定既對象,咁大既社會問題係咪真係可以解決。

果次之後,我用左好多方法試下去Pitch同事,成日會捉住同事分享我見到外國的例子,分享我用過的Tools,出去開會又講下,搞Training又講下。

第2個片段係我搞比同事的Training Camp,o係一個好多蚊既籃球場裡面,「激辯」乜野係社Social Worker,社工除了Deliver服務,究竟有無解決過社會問題。唔係問解唔解決到,只係問有無諗住要解決。果晚真係好大衝激,有年青同事覺得迷失而失眠左一晚,亦有做左好耐既同事質疑自己。但係自此之後,大家思考既角度真係有D轉變,開始去想像可以為社會,為更多人做D乜。

我最開心既係,機構越來越多同事把「社工」的角色可以睇得更加闊,把「User」的角色睇得更加平等。

我相信未來會有更多更複雜既社會問題,一個腦袋諗唔到辦法唔緊要,整個機構一齊諗,整個業界一齊諗,總會出到一個好方法。

--

--