Chaki Choi
InnoPower@JC: Fellowship for Social Workers
2 min readMay 13, 2020

--

Restart, are u ready?

感謝神,按手為我醫治身心靈,病情已好了一些,身體發出警號要我好好休息一下,要懂得愛錫自己。
當知道自己病咗要告一個長病假,第一時間係打俾工作伙伴改講座/工作坊日期,第二係打俾同事同朋友希望找個好心人義載工作文件俾我回家做,當然我的同事朋友仲有老公一嘢就KO咗我,罵到隔住電話都感到耳仔濕咗,係嘅,生蛇攪到半邊面都發到豬頭咁,頭同面都痛得要命,紅眼睛都張不大,真係要合上眼抖抖,來,讓我在一呼一吸間感受身體不適,感受身邊人的關愛,感受自己仍有生命氣息,其實抖抖唔係罪,因為休息係要走更長的路。話說在家養病不做工作,有精神時就是畫畫看書,不過發現,其實選看嘅書,都係同工作有關,都好,長知識,一半為自己,一半為工作,都是希望路可以走得更遠。
說回innopower project,好像在疫情中被暫停咗咁未有寸進,多謝同伴的共震及老師Steve的加持,理順返我們的信念,堅持的信念不用改變,改變的只係用更好及更合適現況的方式去呈現,突然想起平霸的廣告方式:

Coco living platform,

一個線上線下嘅互動平台,
集資訊,教育,娛樂,智慧及知識分享等等於一身,
提升你嘅life skills, life sytle同life connection,
讓你同家人,更有信心在社區生活。
Coco living platform ,
一個促進社會共融嘅平台,
Coco living platform ,
一個你我㩦手co create平等生活的平台。

娘爆吧,但講到底end game都是想智障人士可以在社區中平等自在咁生活。快快好返,快快重新有精神力量地投入工作,我好期待。

--

--