Week 1: 自以為好貼地的社工

Yellow Wong
InnoPower@JC: Fellowship for Social Workers
2 min readSep 18, 2018

Week 1 03.09–09.09/2018

03.09.2018 開學日 @沙田馬場

社工課程畢業之後,一直係深宵外展工作做一個「前線社工」,每日接觸年青人,與他們對話,我覺得自己係好貼地嘅社工,第一個星期嘅衝擊係:You know nothing to your services users, feel good only! 我回想工作經驗,我好多時候用自己社工嘅角度去分析年青人嘅需要,佢需要自信心提升、佢需要學Social Skill等等,真心,年青人參加活動,覺得需要提升自信心、學Social Skill嗎?佢地想同一班朋友玩!我唔係要推翻自己過往自己付出嘅努力及心思,而想轉變角度去考慮年青人Real Need,做返個落地嘅社工!新的思考模式,未來九個星期繼續Keep Thinking,Keep Changing,Keep Inspiring!

上堂時嘅景況,每日Brainstorming Client’s need!
11個Fellows,22個Buddies,強大嘅團隊

我地11個Fellows無疑都係好有Passion 嘅社工,要學方法更有效提供服務,做返個貼地嘅社工!擺脫Stupidity!

--

--