Week 6: 我個腦熄唔到機

Yellow Wong
InnoPower@JC: Fellowship for Social Workers
3 min readOct 14, 2018

Week 6: 8.10–14.10/2018

呢個星期係坐過山車,關關難過關關過!?

星期一:由自殘諗到做校園欺凌

由初心想做自殘嘅年青人,一直Frame唔到成一個Social Problem,始終自殘太多個人嘅原因,同Fellows & Steve Brainstorm 推前一步要做「校園欺凌」,聽落會認同是Social Problem,好似有點出路!我更回想自己小學至中學階段感受過被欺凌,想到那刻感受:無助絕望,頓時Recall & Match到Story of me = i am passionated in helping them.

星期一:Miracles can happen!⭐️所有Fellows都有一個Social Problem

星期二:與Buddy由朝到晚Frame the problem

有了出路「校園欺凌」,更難是Frame the problem, who?我要幫邊個, why?點解要幫,what?幫什麼,努力搵資料Support、將知識傳授給Buddy(Roadshow再由Buddy主導)、再諗怎樣帶同事討論集思廣益。

星期二:力已盡了,有幾多就Pre幾多啦!

星期三:返機構Roadshow

見返同事感覺好喜悅,好似返娘家一樣感覺好溫暖,看到大家認真討論及回應,大家都一致認同「校園欺凌」是Worth Solve Problem,但並不容易落定義及鎖定對象,我深知最大挑戰在前,我還要努力Frame the problem,同時我心很怯。

星期三:每一位現身出席都是無限的支持。

星期四:帶著好多鬱結與同事再討論

多謝Buddy搭路,可以與有多年研究「校園欺凌」的同事會面,「校園欺凌問題無改善過,反而嚴重左」、「受害者感受差已經算欺凌」、「受害者唔敢出聲,驚要承受更大的後果」,聽到一句句的回應,更打從我心:「真係要做啲野」,但做什麼呢?我仍好鬱結…..

星期五:繼續跌入How to frame the problem 無限Loop

究竟點解要做「校園欺凌」?欺凌無可避免,有些人可以安然而過,有些人會Suffer到情緒受困、抑鬱、唔返學、自殘、求死,究竟我要針對那一個群組?有冇諗過欺凌人的「胖虎」都有需要?我仍不停在想。

星期五:仲有Fellows會撐,一召喚他們會出來幫我

在未找到出路之前,我個腦完全熄唔到機。

我不甘有班學生仍受校園欺凌影響,啞忍不作聲,我回想當年有人關心我一下,我會好過一點,那份沉默無聲的氣氛破壞很大,好想趁這次InnoPower機會做一場有Impact的舉動!

To be continued…

--

--