Začíná jirkovocoffee

Jirka Pénzeš
jirkovocoffee
Published in
1 min readMar 13, 2017

Rozhodl jsem se sdílet své postřehy z kávového světa. Ze světa kaváren, života v nich a obecně poodkrýt pohled jednoho kavárenského povaleče. Pokud chodíte do kaváren, pak je dost velká šance, že se tam někdy potkáme!

Nedávno jsem se upsal do projektu 100 dní tvorby. V podstatě se jednalo o takovou výzvu, kdy si usmyslíte nějakou kreativní aktivitu, kterou budete podnikat 100 dní a svůj progres dokumentovat. Já si vybral 100 různých kaváren, 100 různých hrnečků. Výzvu už mám za sebou a více jsem se o celém průběhu rozepsal na blogu. Proč to ale zmiňuji? Výzva mě bavila, byla to jízda, spousta zážitků a navštívil jsem 100 parádních míst. Po skončení jsem ale přemýšlel, co dál. Kam se posunout.

Tak jsem přišel s myšlenkou tohoto webu. Navázat. Začít kavárny ještě více poznávat, psát o nich recenze, dávat tipy a obecně nasdílet své postřehy, jak vlastně z kavárny třeba pracovat a proč. Vše velmi subjektivně mojí metrikou. Nápadů je spousta. Začíná jirkovo.coffee, mé okno do kávového světa.

--

--

Jirka Pénzeš
jirkovocoffee

Sluníčkový ďábel. Lover of a simplicity because the simplicity is the way!