Sommerhilsen fra Marit

En riktig god sommer! Så håper jeg når vi kommer tilbake til høsten, at vi snakker mindre om korona og får gjøre enda mer av det vi liker best 👋

Redaksjonen
Kantega
2 min readJun 23, 2021

--

Snart er det ferie, men før det så har jeg litt å tenke på. Jeg tenker på hverdagen og hvordan den blir når vi kommer tilbake, når koronaen kanskje har gitt oss litt fri. Den blir jo ikke som før. Men, jeg tror den blir bedre! Fordi jeg vet at vi kommer til å reise mindre i jobbsammenheng. Vi kommer til å ha mer fleksibilitet og variasjon, og jeg tror vi kommer til å bruke hjemmekontor og arbeidsplassen litt avhengig av hvilke oppgaver vi skal gjøre 🙂

I Kantega forsker vi sammen med Sintef på hvordan kommer det til å bli. Så vi lærer litt mer mens vi går. Og vi har erfaringsutveksling i de møtene med andre som også forsker sammen med Sintef. Så der finner vi ut hva vi kan teste ut når høsten kommer. Og sammen med kundene vil vi prøve å finne ut hvordan vi skal jobbe for å levere enda bedre enn før!

I året som har gått, som langt ifra var normalt, har vi bygget opp masse samfunnsnyttig kompetanse. Og tusen takk til dere kunder som har vært med på det. Det engasjementet og innsatsviljen på begge sidene.. jeg ser faktisk at dette styrker flere av FN sine bærekraftsmål. Og spesielt det som har med industri, infrastruktur og innovasjon å gjøre.

På mandag kom det 10 sommerstudenter inn døren til oss. Dette er 10 flotte studenter som skal jobbe i én sommermåned med å utarbeide forretningsideer for to av kundene våre. Så tusen takk til Entur og NTE, som i år som i fjor, stiller opp og gir spennende utfordringer til studentene våre. Et av de beste utsagnene jeg hørte en av studentene sa i fjor, det var liksom: “Det er sykt nice å jobbe i Kantega” Når jeg kom på dette i morges, tenkte jeg at dette må jeg faktisk huske å bruke.

Så jeg har lyst å si til dere som er kundene våre, samarbeidspartnere, og til dere som jeg jobber sammen med hver dag: Det er sykt nice å jobbe med dere. Hver dag!

Og til alle dere andre, jeg håper dere får en riktig god sommer og at dere får gjort masse av det dere ønsker. Så håper jeg når vi kommer tilbake til høsten, at vi snakker mindre om korona og får gjøre enda mer av det vi liker best.

God sommer! 🙂

Originally published at https://www.kantega.no on June 23, 2021.

--

--

Redaksjonen
Kantega

“Redaksjonen” publiserer på vegne av… Du finner info om selve forfatterne i blogg-teksten.