Šanide uusaasta — 8. detsember

Maarja Hallik
Karmaretk Birmas
Published in
2 min readDec 30, 2018

Kui meil vahetub aasta detsembri viimasel päeval, siis šanide uusaasta on 8. detsembril. Uusaasta pidustused kestavad tavaliselt kaks päeva ning sisaldavad suurt festivali, palju tantsimist ja laulmist. Mina käisin nn vana aasta õhtul koos kohalikega kontserdil, kus olid kõned ja seejärel palju etteasteid tantsu ja lauluga. Festivalilt ei puudunud ka mängud ja toit… Seal oli väga lahe atmosfäär ning inimestel oli tõeliselt tore. Enne uue aasta saabumist lasti lendu ka suur õhupall, rahvas luges sekundeid koos kooris ja siis järgnes hoogne kontsert kohalike popstaaride esituses. Lisaks tundsin ka mina end seal tõelise staarina, sest kõik tahtsid minuga pilti teha, isegi täiesti võõrad inimesed. See oli päris lahe kogemus! Eks ma olen nende jaoks sama eksootiline kui nemad minu jaoks. :) Kahjuks mu kaamera aku sai tühjaks ja seega ei saanud palju pilte teha, aga siin on mõned…

Pilte, mis mul õnnestus teha, enne kui kaamera aku otsad andis…

Tervitades,

Maarja

--

--