Padjad vol 2 ehk raamatukoguprojekti jätk ning muid muljeid

Maarja Hallik
Karmaretk Birmas
Published in
3 min readDec 29, 2018

Aega võttis, aga asja sai.

Oma eelnevas postituses kirjutasin, et tegime patju raamatukogu projekti jaoks. Nimelt tuli mõte muuta raamatukogu hubasemaks ja värvilisemaks, nii et see oleks laste jaoks kutsuvam koht. Tänaseks on värvilised padjad pinkidel ning valmis on ka raamaturiiul, mida täidavad erinevad lasteraamatud. Suur osa neist on annetatud minu sõbra Olivia poolt, nii et Eestist Myanmari reisides täitsid minu kohvreid pea 10 kg raamatuid.

Ostsin kingituseks kaasa ka ühe oma lemmikloo, Max Lucado poolt kirjutatud “You Are Special” (Oled eriline), mida ka mõnel korral nii lastele kui ka täiskasvanutele inglise keele tunni raames ette lugeda ja koos õpilastega arutada sain. Armastan raamatuid ise väga ja mul on nii hea meel, et New Light Learning Centre’s nüüd selline vahva lasteraamatute valik on, ja tegelikult oli neil juba endal ka mitmeid toredaid raamatuid, kuid nüüd ehk torkavad paremini silma.

Tahtsime justnimelt ehitada sellise riiuli, mis on mõeldud vaid lasteraamatute jaoks ning kuhu saab raamatud asetada pildiga külg eespool, nii et see laste tähelepanu köidaks. Tegime koos Luant Moniga kavandi. Inspiratsiooni saime Pinterest’ist. Värvivalik tulenes olemasolevatest poolikutest värvipotsikutest, millest kasutatav oli vaid kollane. Kham Aungi tahtel sai juurde ostetud sinine ja roheline, ning Kham Aung otsustas, milline riiuli külg mis värvi tuleb värvida. Tulemus sai minu meelest väga kena!

Rõõmustades uute raamatute ja riiuli üle

Lisaks kinnitasime raamatukogu seinale ka nööri, kuhu saab riputada laste joonistusi ja nüüd on ruum hoopis teise olemisega.

Viimane lihv — koht, kuhu riputada laste joonistusi
Luant Mon riiulit ehitamas
Riiuli värvimine

Pilte ja muljeid siinsest eluolust — koerad ja kalad (kes alles tulemas)

Sõbrad — need väiksed ja suured on ühed väga vahvad tegelased siin. Ma olen täiega koeraininene, nii et olen neid siin piisavalt nunnutada saanud. Ja nagu pildilt näha, siis tunnevad nad end siin üsna kuninglikult — on lausa toolid “vallutanud”.
Kalade jaoks basseini (või õigem oleks öelda tiiki?) ehitamas
Peaaegu valmis bassein :) — kahjuks kalad enne minu äraminekut kohale ei jõudnud, nii et see rõõm jääb järgmisele vabatahtlikule
❤ ❤ ❤ Naw Khami ja Kham Aungi humoorikam pool :D

Tervitab Maarja

--

--