Dawno, dawno temu

Karolina Halik
karohalik
Published in
2 min readSep 9, 2020

Kiedy na przełomie 2016 i 2017 zaczynałam pisać na Medium, miałam plan, że będę mówić o produktywności, pracy, organizacji i ogólnym porządku. Wtedy jeszcze nie wiedziałam, jakie rewolucje mnie czekają, kiedy zacznę szukać tego, co naprawdę chcę w życiu robić. 2017 był dużo bardziej intensywny, niż mogłam się spodziewać, a 2018 i 2019 to już w ogóle rollercoaster i tak, ni z tego, ni z owego, mamy już prawie jesień 2020, a ja dopiero wracam do pisania.

Lepiej późno niż wcale, zwłaszcza że od ostatniego wpisu przeczytałam dużo książek i artykułów, zobaczyłam wiele wystąpień i, testując rekomendacje, zaliczyłam dużo upadków, więc bogatsza o nową wiedzę i doświadczenia wykonuję kolejny pivot.

Przede wszystkim podjęłam decyzję, że od teraz moje medium będzie dwujęzyczne. W najbliższych dniach pojawią się tu angielskojęzyczne wersje artykułów, a polskie dostaną aktualizację.

Drugą ważną zmianą jest nowa kategoria: society, culture & design. Poprzednio bałam się wchodzić w takie tematy, ale dojrzałam do myśli, że warto o tym rozmawiać. Częściowo wynika to z panujących nastrojów i następujących zmian, o których chciałabym szerzej opowiadać, a częściowo z tego, że te tematy stały mi się jeszcze bliższe.

Odkurzam również prasówkę, w której co jakiś czas podsyłałam treści innych autorów. Zatęskniłam za tym formatem, a mój Pocket aż kipi od bogatej zawartości. Mam jeszcze kilka wolnych miejsc, a dopisać się można na tej stronie.

Zatem: do przeczytania wkrótce!

--

--