Köpek Çiş Eğitimi istanbul

Pet Okulu Köpek Eğitimi ve Köpek Oteli
kopekegitimi
Published in
1 min readDec 14, 2019

Köpeğinizin çiş eğitimi (tuvalet eğitimi ) sorununu hızlıca çözüm aradığınızın farkındayız. Bu problem çok hızlıca çözülecek bir durum değil. İnsanlarda olduğu gibi köpeklerimizde yani dostlarımızdada alışkanlıklar mevcuttur. Biz uzmanlar bunları 1 aylık zamanda alışkanlıklarını değiştirtebiliyoruz. Sizin isteğiniz üzerine ister çiş pedinde tuvaletini yapmasını isterseniz de dışarıda tuvalet yapmasını sağlayabiliyoruz.

Dostunuzun Tuvalet İle İlgili Sorunları

  • Köpeğim halıyı pisletiyor
  • Köpeğim tuvalet eğitimi nasıl verebilirim?
  • Köpeğime dışarıda tuvalet eğitimini nasıl öğretirim?
  • Köpeklerde çiş pedi eğitimi nasıl olur?
  • Köpek tuvalet eğitimi ne kadar sürer?

Yukarıdaki sorular ve bunlara benzer sorunlarla karşı karşıyaysanız tecrübeli birinden yardım almanızı öneririz.

Bizler pet okulu olarak istanbul köpek eğitim merkezimizde sizlere yardımcı olabiliriz. Bizleri sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilirsiniz.

Bizler; Köpeğinizin çiş eğitimini tamamlamasından sizlere profesyonel olarak yardım edebiliriz.

Yukarıda bıraktığım sayfa üzerinden bilgi alıp iletişime geçebilirsiniz. Köpek tuvalet eğitimi fiyatlarımızı telefon üzerinden öğrenebilirsiniz.

  • Köpek Çiş Pedi
  • Köpek Çiş Kokusu
  • Köpek Çiş Eğitim Pedi
  • Köpek Çiş Eğitim Seti
  • Köpek Gazete Pisletme

Köpek tuvalet eğitim sonrası ister köpeğinizin evde belirli bir yere yapmasını yada istediğiniz alanda çiş pedine tuvaletini yapmasını öğretebiliriz.

Köpek tuvalet eğitimlerimiz 1 ay kadar sürmektedir. Detaylı bilgi almak için bizlerle iletişime geçiniz.

Pet Okulu Evde Köpek Tuvalet Eğitimi

Evde Yerinde Köpek Tuvalet Eğitimi ( Çiş Eğitimi)

0 516 169 09 99

https://instagram.com/petokulu/

--

--