Een nieuwe en vernieuwende kunstagenda

Met alleen de allertofste tentoonstellingen

Ko van 't Hek
Kunst Kijken met Ko & Kho
2 min readJan 11, 2017

--

Screenshot www.kunstkijken.net

Vanaf nu nu nu heeft Kunst Kijken met Ko & Kho een nieuwe website. Ter ere van ons tweejarig bestaan. Party!

Dat betekent een nieuwe look, meer info over wat we allemaal doen, maar ook een spiksplinternieuwe en vernieuwende agenda-functie. Ja. Precies. Want in de Ko & Kho Agenda staan namelijk alleen de tentoonstellingen die wij al tipten in onze maandelijkse nieuwsbrieven.

De tentoonstellingen zijn op een bijzondere manier gerangschikt. Bovenaan staat de tentoonstelling die nog het kortst is te zien. Die heeft namelijk het meest haast om te bezoeken. Alle tips in onze agenda zijn de moeite waard, maar soms is het ook wel fijn om te weten hoe snel je in actie moet komen.

Waarom een agenda?

“Morgenmiddag ben ik dus ineens vrij. Wat moet ik echt nog zien?”

“Stel, ik wil een stedentrip: welke stad moet ik dan heen voor vette kunst?”

“Ik heb zaterdag dus een date en we gaan naar het museum, powermoveje, maar welk museum moet ik heen dan?”

Zomaar wat vragen die mensen op ons afvuren. Goede vragen, terechte vragen zelfs. Er is namelijk tietenveel kunst te zien, en wij helpen je graag bij welke tentoonstellingen nou het allertofst zijn. Daarom staan in onze agenda steeds maar een paar kunsttips. Alleen de dingen die je echt zou moeten zien.

Nieuwsbrief

Die tentoonstellingen tippen we al in onze maandelijkse nieuwsbrief. En natuurlijk blijven we de nieuwste tips naar jullie sturen. Want uiteindelijk is niks zo leuk als zomaar kunsttips in je inbox. Maar als je even snel wilt weten waar je in je tussenuur heen moet, dan kun je voortaan gewoon even onze agenda checken.

Cool zo’n agenda, maar ik wil de tips ook wel gewoon in m’n inbox, zomaar. Schrijf je dan hier in.

Wil je sowieso meer kunst in je leven? Volg ons dan op Instagram en/of Facebook.

--

--