NL — Opvolg van Community Q&A 7 nov, 2018

Omid Nejati
Lamden World
Published in
5 min readNov 15, 2018

Vorige week brachten we een Q & A-video uit, waarop Ethan een heleboel geweldige vragen van de community beantwoordde. Na de release van de video bracht Ethan ongeveer een uur door in de Telegram-chat van Lamden om eventuele vervolgvragen van de gemeenschap te beantwoorden.

Garrett B, onze kanaalbeheerder en alomtegenwoordig aardige vent, legde die vragen en antwoorden vast, zodat ik ze met je kon delen. Dus hier zijn ze als je ze hebt gemist. Geniet ervan!!

Garrett B — Ik ben super enthousiast over de zakelijke ontwikkelingen die je hebt gedeeld. Inkomstenstromen zijn voor mij een nieuw concept dus het was echt interessant om te leren over de spaak en het wiel en hoe je het kernaspect van het werkproduct centraliseert en vervolgens vertakt.

Ethan — Een deel van de inkomstenstromen zal eerst buiten de keten worden getest. Als de omzet binnenkomt, spelen we met het idee om TAU terug te kopen, ongeacht hoe succesvol elke stroom is. Ook zullen sommige spaken inherent groter zijn. De fiat-munt moet redelijk groot zijn in de crypto-wereld, maar echte financiële markten zijn van grotere ordes.

Jonathan Hooker:

Na de lancering van MainNet …

1) Heeft u een industriesector waar u zich op wilt richten voor adoptie? Vervoer? Onroerend goed? Zo ja, welke?

2) Wat zal uw belangrijkste aandachtspunt zijn voor de eerste 6 maanden?

3) Ben je gericht op 1 of veel landen?

4) Als er nieuwe concurrentie naar voren komt, welke strategieën ga je nemen om een ​​verdedigbare gracht rond het Lamden-ecosysteem te bouwen?

5) Hoe zou u de Lamden-gemeenschap en BC-adviseurs willen helpen om uw ecosysteem wereldwijd te helpen schalen?

Ethan:

1) Financieel terrein zal ons eerste zijn. We hebben ook werk gedaan aan het unieke karakter van dingen (tracking)

2) Op dit moment is het Stuart en ik die de zakelijke regelen. Naarmate deze initiatieven beginnen te groeien, verwacht ik te helpen zakelijke teams uit te bouwen en de omzet te helpen opdrijven. Er is ook veel intern werk bezig met een briljante oprichter en een paar ontwikkelaars om te groeien tot een technologiebedrijf van wereldklasse met toptalent.

3) We begrijpen de Amerikaanse markt beter, maar er zijn uitdagingen. De EU loopt ver voor op het gebied van wetgeving, dus we zullen zeker een Europese aanwezigheid hebben. We hebben ook een doelland geselecteerd buiten de landen die ik noemde, maar het is nog te vroeg om erover te praten.

4) Technisch, meer interactief, sneller, goedkoper en adaptief

5) Business Dev- Ik ken maar een paar van jullie achtergronden, maar ze zijn indrukwekkend. Jullie kennen het product beter dan wie dan ook die hier niet werkt en waarschijnlijk een financieel belang hebben bij het succes van TAU. Als je denkt dat je serieuze contacten kunt leggen met potentiële partnerbedrijven die mijn leven beter zouden maken. Iedereen kan mij vragen — ik ben niet zo vaak in Telegram, dus als ik niet reageer, kan je me weer een por geven.

Benot R — We hebben ook goede exchanges nodig

Ethan — We zullen onze eigen exchange hebben, LamDEX, die een van de meest betaalbare is die er is. De kosten om op andere beurzen te laten noteren is vooral belachelijk. De hoogste die ik zag had een startprijs van 260 bitcoins. Toen ik het omrekende was dat 1,7 miljoen dollars. Ik heb de ROI gedaan op basis van de hoeveelheid verkeer die ze ontvangen, er zijn maar weinig deals.

Garrett B — Dus als LamDEX white labeled kopieën zal hebben, zullen bedrijven uiteindelijk in staat zijn om te structuur en aan te passen naast het eigen kleurenschema van het bedrijf en wat niet? Kortom, kunnen ze LamDEX aanpassen om het op de layout van hun bedrijf te laten lijken en niet omdat ik het idee van een modulaire uitwisseling leuk vind?

Ethan — Ja, dat is het idee. Er is nog een immense hoeveelheid technisch werk te doen om het toepasbaar te maken, maar we willen dat niet-crypto bedrijven met sterke marketing / relaties er onderdeel van worden (een voorbeeld kunnen makelaars / handelshuizen zijn)

Andy — Heb je gezegd dat je huidige kantoor maar 1 venster heeft en dat je binnenkort verhuist, of heb ik dat verkeerd begrepen? Als u kantoren verplaatst, wat heeft uw nieuwe kantoor wel dat uw huidige kantoor niet heeft? Of heb je gewoon meer ruimte nodig voor de nieuwe ontwikkelaars?

Ethan — Ja, maar één raam, juiste plaats vinden is moeilijk in San Francisco, lol. We hebben meer ruimte nodig voor de ontwikkelaars, nu is het echt krap. Het goede ding is dat ik bijna alles afluister, dus leer ik veel meer.

Jeff — De white label dingen, kan ik aannemen dat dit de “gecentraliseerde” exchange is? En de gedecentraliseerde exchange zal deze functies niet hebben?

Ethan — Correct, het witte label zal voor het gecentraliseerde gedeelte zijn, maar elk zal ook de gedecentraliseerde exchange hebben voor OTC-transacties (vrij verkrijgbaar). Dit is goed voor grotere ruilblokken en off market pricing (dwz ga akkoord met het kopen van $ 1 miljoen in BTC voor 5% minder dan de markt). Het grootste probleem met gedecentraliseerde beurzen is de liquiditeit die deze hopelijk oplost.

Nook — Zijn er plannen om naar de Bay Area te verhuizen? Meer ruimte, goedkoper, handiger pendelen voor vele ontwikkelaars.

Ethan — terwijl het op bijna elke vlak waanzinnig duur is ($ 8 avocado toast is dom), de meesten van ons wonen hier en pendelen in de baai is … verschrikkelijk. We hebben een huurcontract getekend dat veel beter is.

Jeff — Wanneer kunnen we verwachten dat de roadmap wordt bijgewerkt / verwijderd van de website? Ik verwijs ook naar het verwijderen van de verouderde roadmap.

Ethan — Botweg, we hebben dit op onze to-do-lijst gehad sinds ik hier ben. We hebben elk beetje bandbreedte dat we hebben toegewezen voor de sprint om dit project compleet te krijgen. We hebben de concepttekst geschreven en we hebben de firma geselecteerd die we gaan gebruiken. Hoewel het belangrijk is op dit moment, zijn we niet bezig met marketing en we bevinden ons in een diepe crypto baissemarkt. Het wordt bijgewerkt met een nieuwe roadmap. Zodra ik een beter idee heb van wanneer het eruit zal komen, zal ik de community laten weten.

Twistedspine — Werken jullie in het weekend? Heb jullie genoeg rusttijd om te ontspannen?

Ethan — Stu heeft het leven / werk-evenwicht een belangrijk deel van het bedrijf gemaakt. Het is niet alleen ons ethos, maar het is vereist om het beste talent aan te trekken. Soms moet / wil iemand doorbijten maar dat is niet de norm. Voor mij persoonlijk werk ik veel omdat ik in dit ding geloof. Als ik andere dingen aan het doen ben, heb ik het gevoel dat ik tijd verspeel.

Cor Mc — Is er ooit sprake geweest van het vastmaken van de toegang tot de pools met tokens van Lamden labs? Misschien een multi-sig of time lock? Ik weet dat verschillende mensen daar echt over bezorgd zijn.

Ethan — Op dit moment hebben we alleen plannen voor de lange termijn om ze te gebruiken. Een van onze belangrijkste doelen is om het totale aanbod van TAU te verminderen en niet te vergroten. Als het goed gaat, zou ik wat TAU moeten hebben, zodat mijn persoonlijke interesses in lijn zijn met de community.

Meer ontdekken over Lamden

--

--