如何30分鐘內學識讀韓字

識唔識解就另外一回事

IF
사랑하다

--

其實,《訓民正音》裏面所書嘅韓文,同現代標準韓文,已經係兩回事。

「한글 」(Han-Gül),中文稱為「諺文」,現今多數叫「韓字」。

韓字其實係一套拼音系統,由兩至四個元音(Vowel)同輔音(Consonant)組成。既有中文嘅方塊字型,亦有印歐語系嘅拼音成份;係一套非常實用嘅文字。

要掌握呢套文字嘅拼音法並唔困難,我當日用咗大約三十分鐘就學識咗。學識之後,花少少時間就能融會貫通。日後當你再見到呢啲「XO文」(交叉窿文;我真係聽過朋友咁樣稱呼韓字)嗰陣,你起碼識讀。

作為廣東話母語人士,如果你識讀韓字,而又有斗零悟性的話,其實你已經可以明白少量嘅韓文詞彙;因為,韓文詞彙,其實好多都建基於漢字。(各位大中華膠:機會嚟喇,飛雲!仲唔除褲起機?!唔使等葉劉啦!)

學識點讀係一回事,學識韓文又係另一回事。我講解緊嘅係「韓字」,唔係「韓文」;就算你學識呢套文字嘅發音技巧,同學識韓文去媾韓妹flirt歐巴嘅距離仍然很遠。不過,對比起鬼佬而言,我哋其實已經易好多。

頭盔:我教呢套,係經過廿年變通而成嘅私房速成法,將理論同臨床溝埋一齊嚟造嘅賴尿牛丸,同學校教嘅未必相同。如果我講嘅同你學嘅有所不同,信你自己嘅判斷,唔好同我投訴。

元音(Vowel)

韓字基本元音有十個;基於呢十個基本元音再發展出十一個複合元音。大家只要搞清楚基本元音,就自然會理解複合元音;唔使死記。

ㅣ :i/e音;
ㅡ :eu音,近乎德文嘅ü音;覺得太難搞嘅,暫時當佢u音先;
ㅏ :a音;留意返:係英式英文嘅a/ah音,唔係美式嘅ae/ä音;
ㅓ :eo音,近乎德文嘅ö音;覺得太難搞嘅,暫時當佢o音先;
ㅗ :o音;
ㅜ :u音;
ㅑ :ya音;
ㅕ :yeo音;或曰yü音;覺得太難搞嘅,暫時當佢yu音先;
ㅛ :yo音;
ㅠ :yu音;

請移玉步往 Patreon 繼續閱讀;感謝!

--

--

IF
사랑하다

德籍港裔創作人,五年( 2018-2023 )累積超過一百零五萬 claps 嘅粵語作者;小說 《當首爾仍是叫漢城的那些年》系列、《北角演義》、《初雪》、《中環遊戲》作者。過氣傳媒人/公關。│ 中文 / English / 한국어 / Deutsch │