Χορός και το «Γραφείο Προπαγάνδας»

Athan Gadanidis
Life of Athan
Published in
10 min readDec 23, 2022

Η σύντομη αλλά περιπετειώδης καριέρα μου χορεύοντας στην Ιερουσαλήμ

Αυτή η φωτογραφία τραβήχτηκε το 1995 όταν επέστρεψα στην Ιερουσαλήμ για μια επίσκεψη στην χορευτική ομάδα. Από αριστερά προς τα δεξιά: Athan Gadanidis, Yael Haramati, Yaron Margolin, Gal Chen

Το Ισραήλ είναι πραγματικό Η πτήση μου στο Ισραήλ τον Φεβρουάριο του 1978 ήταν ανόητη, αλόγιστη, επικίνδυνη και εντελώς απρογραμμάτιστη. με άλλα λόγια, ήταν εντελώς ένστικτώδης. Αγόρασα ένα εισιτήριο απλής μετάβασης και με τα τελευταία $100 στην τσέπη επιβιβάστηκα σε ένα αεροπλάνο για μια χώρα που δεν είχα σκεφτεί ποτέ να επισκεφτώ και δεν μπορούσα καν να εντοπίσω σε χάρτη.

Ήταν μια απόφαση της στιγμής, που προκλήθηκε από αδιάλλακτη πρόθεση, αντί για αιτιολογημένη σκέψη. Ήταν μια άγρια και τρελή ιδέα που γεννήθηκε από την απόγνωση να ξεφύγω από το καταπιεστικό περιβάλλον που είχα απροσδόκητα συναντήσει στην σχολή του Maurice Bejart — Mudra Total Theatre School στις Βρυξέλλες. Ανεξάρτητα από το πόσο κύρος ήταν το περιβάλλον της Mudra ή πόσο σκληρά είχα εργαστεί για να γίνω δεκτός με πλήρη υποτροφία, δεν ήταν τελικά αυτό που επιζητούσα. Δεν είχα φτάσει τόσο μακριά για να συμβιβαστώ. Να υποκύψω στην πίεση να συμμορφωθώ με την κλισέ ζωή ενός άνδρα χορευτή μπαλλέτου της εποχής εκείνης. Ήταν καλύτερα να κάνω ένα άλμα στο άγνωστο. Πόσο πιο χειρότερο θα μπορούσε να είναι;

Ο συμβιβασμός ήταν μια μοίρα χειρότερη από τον θάνατο για μένα.

1981 Μουσείο Ισραήλ στα εγκαίνια της έκθεσης Murray Lois με τον Stephen Horenstein
2019 Ο Stephen Horenstein έφτασε στην Ελλάδα και αναδημιουργήσαμε το άλμα από τη χορογραφία της Flora Cushmans “Resilience” μετά από 38 χρόνια. Ελάχιστη προετοιμασία και καθόλου προπόνηση. Ο τίτλος ήταν η απάντηση μου στον καρκίνο. Είχα μάθει τον προηγοὐμενο χρόνο 2018 ότι έπασχα απο μεταστατικό καρκίνο του προστάτη.
Η παραπάνω φωτογραφία τραβήχτηκε τον Ιούνιο 2022 στην Ελλάδα. Όπου συνεχίζω να χορεύω σε κάθε ευκαιρία χωρίς προπόνηση ή εξάσκηση.

Πόσο θα μπορούσε να με βλάψη; Ήδη με πυροβόλησε ένας Έλληνας ελεύθερος σκοπευτής στην εξέγερση του Πολυτεχνείου το 1973.

Στην τρυφερή ηλικία 16 ετών, έγινα ακτιβιστής και μετά τόλμησα να ονειρεύομαι ότι θα μπορούσα να γινω χορευτής μπαλέτου στα 18 μου. Έγινα δεκτός στη Mudra, ένα από τα πιο διάσημα σχολεία του κόσμου, 2 χρόνια αργότερα στα 20. Ήμουν πρόθυμος να θυσιαστώ, αλλά δεν ήμουν διατεθειμένος να συμβιβαστώ. Δεν υπήρχε άλλη ζωή για μένα. Θα γινόμουν χορευτής με τους δικούς μου όρους ή θα πέθαινα. Δεν αναζητούσα καριέρα. Κυνηγούσα να μοιραστώ ένα όνειρο, μια εμπειρία που είχα το καλοκαίρι του 1975 αφού είδα την πρώτη μου παράσταση μπαλέτου στο Ηρώδειο Αττικό Θέατρο, στη σκιά της Ακρόπολης και του Παρθενώνα. Άλλαξε τη ζωή μου σε μια στιγμή και έγινα χορευτής “εν ριπή οφθαλμού”.

Πτήση προς την Αβεβαιότητα Μια κρύα και θλιβερή μέρα στις Βρυξέλλες, τον Φεβρουάριο του 1978, μπήκα στην τάξη της Flora Cushman και την αγκάλιασα σφικτά. Η Flora είχε προσκληθεί από τον Maurice Bejart ως προσκεκλημένος δάσκαλος απο την Ιερουσαλήμ για τρεις μήνες. Έφευγα σύντομα και ήθελα να της πω ότι θα τη δω στο Ισραήλ. Ενας απο τους χορευτές τις από το Ισραήλ και συμφοιτητής μου, είχε ήδη επιστρέψει σπίτι και με προσκάλεσε.

Που πας; “Τι εννοείς?” ρώτησε με ανησυχία. «Πήρα ένα εισιτήριο για το Ισραήλ και φεύγω σήμερα το απόγευμα». απάντησα με ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπο. “Είσαι τρελός! Δεν είσαι καν Εβραίος!». Αυτή λέει. «Ούτε εσύ», απαντώ γρήγορα. «Περίμενε, τουλάχιστον, μέχρι να επιστρέψει ο Bejart. Θέλει να σου μιλήσει!». με ενημερώνει. «Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να φύγω σήμερα!». Τελικά κατάλαβε, με αγκάλιασε και μου ευχήθηκε ένα ασφαλές ταξίδι και μου είπε ότι θα με έβλεπε στην Ιερουσαλήμ.

Η Flora Cushman ήταν επίσης μια καταξιωμένη πιανίστρια

Εισιτήριο απλής μετάβασης Προσγειώθηκα στο αεροδρόμιο Ben Gurion αργά το απόγευμα με μόνο τη διεύθυνση των γονιών του Yaron. Ανάκριση κατά την άφιξη. Γιατί επισκέπτεστε το Ισραήλ; Ποιον ξέρεις εδώ; Που μένεις? Πόσα χρήματα έχεις μαζί σου; Έφτασα με ένα εισιτήριο απλής μετάβασης με μόνο $100 στην τσέπη μου. Αλλά είχα τις τραπεζικές μου κάρτες μαζί μου και τους είπα ότι είχα πολλά χρήματα να αντλήσω. (Οι τραπεζικοί μου λογαριασμοί ήταν άδειοι). Δεν ήξερα πόσο θα έμενα γιατί ήρθα να σπουδάσω χορό. Θα έφευγα όταν τελείωναν τα χρήματά μου. Κατάφερα να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις τους χωρίς να ταράζομαι ή να εκνευρίζομαι. Είχα έναν ανώτερο σκοπό.

Ανώτερος Σκοπός Η εμπειρία της ζωής μου με έχει διδάξει, όταν έχεις έναν υψηλότερο σκοπό φέρνει πολλά οφέλη και συγχρονισμού. Αυξάνει την αυτοπεποίθηση και μου δίνει τη δυνατότητα να διατηρώ μια χαλαρή στάση ακόμα και όταν με ανακρίνουν οι καλύτεροι και πιο εκφοβιστικοί Ισραηλινοί φρουροί ασφαλείας.

Επιτρέπεται η είσοδος Μετά από ανάκριση από 3 διαφορετικά άτομα ασφαλείας που μου έκαναν τις ίδιες ερωτήσεις. Μου επετράπη η είσοδος στο Ισραήλ. Πήρα τη μία βαριά αποσκευή μου με όλα τα υπάρχοντά μου, με όλα τα αγαπημένα μου βιβλία, και βγήκα από το αεροδρόμιο και έψαξα για ένα λεωφορείο για τη Θάλασσα της Γαλιλαίας. Έπρεπε να πάω πρώτα στο Τελ Αβίβ και μετά να πάρω ένα λεωφορείο από εκεί.

Θάλασσα της Γαλιλαίας Ήξερα για τη θάλασσα της Γαλιλαίας από τη Βίβλο, αλλά δεν είχα ιδέα ότι στην πραγματικότητα υπήρχε ακόμα. Στην πραγματικότητα, το μόνο πράγμα που ήξερα για το Ισραήλ ήταν η προπαγάνδα που με τροφοδοτούσαν οι σύντροφοί μου στην αντίσταση κατά της Στρατιωτικής δικτατορίας στην Ελλάδα μόλις λίγα χρόνια νωρίτερα. «Το Ισραήλ ήταν η έκφραση του Αμερικανικού Ιμπεριαλισμού στη Μέση Ανατολή» μου έλεγαν ξανά και ξανά. Αυτό έγινε λίγο μετά τον πόλεμο του 1973. Όταν η Αίγυπτος οργάνωσε μια αιφνιδιαστική επίθεση κατά του Ισραήλ στις πιο ιερές μέρες του «Γιομ Κιπούρ». Το 1976 ο Πρόεδρος της Αιγύπτου, Ανουάρ Σαντάτ, ο οποίος ενορχήστρωσε την αιφνιδιαστική επίθεση, συγκλόνισε ξανά τον κόσμο με μια αιφνιδιαστική επίσκεψη στην Ιερουσαλήμ για να συνάψει ειρήνη με το Ισραήλ.

Ήθελα Μόνο να Xορέψω Επιβιβάστηκα σε ένα λεωφορείο για τη Θάλασσα της Γαλιλαίας και είπα στον οδηγό το όνομα του χωριού των γονιών του χορευτή. Στο λεωφορείο με περικύκλωσαν άνδρες και γυναίκες στρατιώτες με πολυβόλα Uzi να κρέμονται από τους ώμους τους και νεαρούς άνδρες όχι περισσότερο από 17 ετών με όπλα στη μέση τους. Εγώ ήμουν ένας ονειροπόλης νεαρός άνδρας με λαμπερά μάτια, που κατευθυνόταν προς ένα μικρό χωριό κοντά στη Θάλασσα της Γαλιλαίας. Αλλά δεν είχα πλέον κανένα ενδιαφέρον για τα όπλα ή την πολιτική. Ήθελα απλώς να χορέψω μπαλλέτο πάνω στη σκηνή.

Συναντώντας τον στρατηγό. Ο χορευτής μου είχε δώσει τη διεύθυνση των γονιών του και μου είπε να πάω κατευθείαν εκεί όταν φτάσω και θα με συναντούσε. Όταν έφτασα εκεί ήταν περίπου 11:00 μ.μ. Το λεωφορείο με άφησε στην είσοδο του χωριού σε ενα δρόμο με δέντρα σε κάθε πλευρά και μερικά φώτα μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά. Καθώς προχωρούσα στο χωριό, σέρνοντας τη βαλίτσα μου, με συνάντησε ένας άντρας που έφευγε από το χωριό και με ρώτησε ποιος είμαι. Του είπα ότι με λένε Αθανάσιος (χρησιμοποιούσα το πλήρες όνομά μου τότε και ανάγκαζα όλους που συναντούσα να μάθουν όλοι να το προφέρουν σωστά). Με ρώτησε αν ήμουν Εβραίος. «Όχι, απάντησα είμαι Έλληνας». “Τι κάνεις εδώ?” ρώτησε. Του είπα ότι ήρθα να σπουδάσω χορό με τη Flora Cushman και έψαχνα του χορευτή που είχα γνωρίσει στη Mudra. Μου έδειξε στο σπίτι των γονιών του χορευτή..

Χορεύοντας στον κήπο Noguchi στο Μουσείο του Ισραήλ περίπου το 1982

Από Βρυξελλες σε ενα χωριό στην Γαλιλαία Οι γονείς του χορευτή με καλωσόρισαν και έμεινα μια νύχτα. Ο χορευτής εμφανίστηκε το επόμενο πρωί και ταξιδέψαμε στην Ιερουσαλήμ. Ήταν μια εξαιρετικά φωτεινή ηλιόλουστη μέρα. Μετά βίας μπορούσα να ανοίξω τα μάτια μου. Η παλιά πόλη ήταν πραγματικά χρυσαφένια. Έλαμπε. Στις Βρυξέλλες είχα την τύχη να βλέπω τον ήλιο μια φορά την εβδομάδα, ήταν μια πραγματική απόλαυση. Λίγες εβδομάδες αργότερα εμαθα ότι κάποιος ήθελε να με δει. Με πήγε στο Υπουργείο Εξωτερικών. Όταν ρώτησα γιατί ήθελαν να με δουν, μου είπε, «θα δεις».

Γιατί Θέλουν να με Μιλήσουν; Στην αρχή, αρνήθηκα να πάω. Με διαβεβαίωςαν ότι δεν υπήρχε πρόβλημα. Τελικά, συμφώνησα. Σκέφτηκα ότι ό,τι κι αν ήταν δεν μπορούσα να ξεφύγω από αυτό ή να κρυφτώ από αυτό. Θα μπορούσα επίσης να συνεργαστώ μέχρι να δω τι με ήθελαν. Φοβόμουν ότι θα απελαθώ.

«Γραφείο Προπαγάνδας» Περπατήσαμε σε ατελείωτους στενούς διαδρόμους, τελικά σταματήσαμε έξω από μια πόρτα γραφείου με μια ταμπέλα: «Γραφείο Προπαγάνδας» Γέλασα! Μου είπε να χτυπήσω την πόρτα. «Δεν χτυπάω αυτήν την πόρτα», ψιθυρίζω. «Εσύ με έφερες εδώ. Χτύπα εσύ την πόρτα». Όπως συνεχίσαμε να συζητάμε για ποιος θα χτυπήσει την πόρτα, ακούσαμε μια φωνή από μέσα φωνάζει: «Ελάτε μέσα». Μπήκα μέσα χωρίς να ξέρω τι με περιμένει…

Αφίσες από τοίχο σε τοίχο. Καθώς μπήκα στο γραφείο, με έκπληξη είδα τους τοίχους γεμάτους με αφίσες Ισραηλινών καλλιτεχνών και ομάδων. Στο κέντρο του δωματίου πίσω από ένα ξύλινο γραφείο καθόταν ένας νεαρός με μακρυά ξανθά μαλλιά χαμογελώντας. Είμαι σίγουρος ότι μας άκουσε να μαλώνουμε έξω από την πόρτα για το ποιος θα χτυπούσε… Μας έκανε νόημα να μπούμε και να καθίσουμε. Κοίταξα γύρω μου όλες τις αφίσες και αναρωτήθηκα τι ήθελε αυτός ο άντρας από μένα; Το όνομά του ήταν Πέτρος. (Μερικά από τα ονόματα τα έχω αλλάξει)

Είσαι Εβραιος? Υπήρχαν αφίσες της Συμφωνικής Ορχήστρας του Ισραήλ, της Εταιρείας χορού Inbal, της Εταιρείας χορού Kibbutz και πολλών άλλων ισραηλινών παραστάσεων εταιρειών σε χώρες σε όλο τον κόσμο. Περιτριγυρισμένος από καλλιτέχνες και ερμηνευτές, άρχισα να νιώθω πιο χαλαρός. Κάθισα καθώς με ρώτησε το όνομά μου. Αυτό συνέβαινε κάθε φορά που πρωτό γνώριζα έναν Ισραηλινό. Δεν μπορούσαν να πιστέψουν ότι κάποιος θα έφευγε από τη Νέα Υόρκη ή τις Βρυξέλλες για να σπουδάσει χορό στο Ισραήλ. Του είπα ότι με λένε Αθανάσιος. Με ρωτάει αν είμαι Εβραίος, «Όχι είμαι Έλληνας» του απαντώ.

Σχεδιάζετε αφίσες; “Τι κάνεις εδώ?” Ρωτάει. «Ήρθα να σπουδάσω χορό», του απαντάω. «Πιστεύεις ότι τό Ισραήλ είναι ένα καλό μέρος για να σπουδάσετε χορό? Είναι καλύτερα από τις Βρυξέλλες ή τη Νέα Υόρκη;» με ρωτάει με μεγάλο ενδιαφέρον. “Που το ξέρεις ότι ήμουν στην Νέα Υόρκη?” του ρωτάω. Δεν λαμβάνω απάντησει… μόνο ενα χαμόγελο. Του λέω πώς γνώρισα τη Flora Cushman και τον Ισραηλινό χορευτή και αποφάσισα να αφήσω το σχολείο Mudra στο Βέλγιο και να έρθω να σπουδάσω μαζί τους στην Ιερουσαλήμ. Μετά τον ρωτάω ποια είναι η δουλειά του. Σε αυτό το σημείο νιώθω πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Κάνει χειρονομίες στις αφίσες και είπε ότι αυτό κάνει. «Σχεδιάζετε αφίσες;» ρωτάω με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη μου. Όλοι γελάμε. Συνεχίζει περιγράφοντας τη λειτουργία του ως οργανωτής διεθνών παραστάσεων συντονίζει το πρόγραμμα περιοδειών των ισραηλινών πολιτιστικών εκδηλώσεων ώστε να συμπίπτουν με παγκόσμιες οικονομικές και πολιτικές πρωτοβουλίες τον Ισραηλινών.

Τέχνη, Πολιτική και Εμπορικότητα Με ​​άλλα λόγια, το πρόγραμμα μιας Ισραηλινής καλλιτεχνικής εταιρείας στο Παρίσι, για παράδειγμα, συντονίζεται με οποιαδήποτε πολιτική ή οικονομική/εμπορική δραστηριότητα. Προσφέρει στα ενδιαφερόμενα μέρη την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια Ισραηλινή πολιτιστική εκδήλωση, να γνωρίσουν τους καλλιτέχνες, ίσως να πάνε μαζί για δείπνο ως καλεσμένοι του πρέσβη ή του εμπορικού ακόλουθου ή του υπουργού. Αυτό ήταν ένα πολύ σημαντικό στοιχείο της ισραηλινής διπλωματίας για να δείξει στον κόσμο την πλούσια πολιτιστική πτυχή του Ισραήλ. να εξανθρωπίσει το Ισραήλ και να προσφέρει μια άλλη οπτική για τη ζωή των Ισραηλινών. Για να εξισορροπηθεί ο κύκλος ειδήσεων του Ισραήλ που απεικονίζεται πάντα ως ο κακός. Στη συνέχεια με ρωτάει αν θα ήθελα να πάω στην τηλεόραση και να δώσω συνέντευξη για την απόφασή μου να έρθω στο Ισραήλ και να σπουδάσω χορό. «Θα ήταν χαρά μου», απαντώ.

Ο χορός μου έσωσε τη ζωή Έμαθα πολύ αργότερα ότι ο άνθρωπος που συνάντησα στην είσοδο του χωριού ήταν ένας Στρατηγός που αργότερα θα γινόταν υπουργός του υπουργικού συμβουλίου. Δεν είχα πολιτικές βλέψεις ή συμφέροντα. Με είχε καταναλώσει τελείως η επιθυμία μου να χορέψω. Δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο. Είχα ανακαλύψει την επιθυμία μου να χορέψω μόλις δύο χρόνια νωρίτερα, το καλοκαίρι του 1975, εν μέσω ακραίου πολιτικού ακτιβισμού. Ο χορός μου έσωσε κυριολεκτικά τη ζωή

Η τύχη παρενέβη Αν δεν είχα ανακαλύψει τον χορό, αμφιβάλλω αν θα είχα ζήσει τόσα πολλά χρόνια. Ήμουν ενας θυμωμένος και παθιασμένος νεαρός. Ένας επαναστάτης με αιτία. Επιδιώκοντας απερίσκεπτα να συμμετάσχει σε βίαιες διαδηλώσεις για την ανατροπή των υπολειμμάτων της στρατιωτικής δικτατορίας που εξακολουθούσαν να ισχύουν ένα χρόνο μετά την πτώση της. Ήταν ακόμα στις θέσεις τους. Οι άνθρωποι που φυλάκισαν και βασάνισαν τους φίλους μου εξακολουθούσαν να κυκλοφορούν ελεύθεροι και χαλαροί. Αλλά η τύχη μεσολάβησε πριν κάνω οτιδήποτε πραγματικά ηλίθιο. Απροσδόκητα βρέθηκα σε μια παράσταση μπαλέτου Stanislavsky Ballet στο Ηρώδειο Αττικό Θέατρο και άλλαξε τη ζωή μου για πάντα. (ιστορία για άλλη φορά)

Το μόνο που με ένοιαζε Αφού αποχώρησα από το Υπουργείο Εξωτερικών, ήξερα ότι πήρα τη σωστή απόφαση να μετακομίσω στο Ισραήλ, όσο τρελό κι αν φαινόταν εκείνη την εποχή. Βρέθηκα στη μέση της πιο ασταθούς περιοχής στον κόσμο και δεν με ενδιέφερε καθόλου η πολιτική τους σε οποιοδήποτε σχήμα ή μορφή. Ο πολιτικός ακτιβισμός διαγράφηκε από τις επιθυμίες και τα συναισθήματά μου. Ήθελα απλώς να χορέψω στη σκηνή. Αυτό είναι το μόνο που με ένοιαζε. η μόνη επιθυμία που έκαιγε ακόμα βαθιά μέσα μου αναζητώντας έκφραση.

Χορός η Θανατος Έτσι ξεκίνησε η 4χρονη χορευτική μου καριέρα στην Ιερουσαλήμ. Ένα μέρος που δεν θα φανταζόμουν ποτέ να επισκεφτώ, πόσο μάλλον να ζήσω εκεί. Δεν έπαιρνα αποφάσεις βάσει λογικής. Ακόμα δεν το κάνω. Η λήψη της απόφασής μου είναι οργανική μόλις αρχίσω να ακολουθώ το νήμα της επιθυμίας ή του πάθους μου. Έχοντας το βλέμμα μου στραμμένο στο έπαθλο, προχωράω μέσα και έξω από διάφορες εμπειρίες χωρίς λογική, συμβιβασμούς ή προγραμματισμό. Δεν έχει σημασία αν πάω αριστερά ή δεξιά, αρκεί να συνεχίσω να προχωρώ μπροστά προς τον στόχο μου.

Μου φανηκε εντελώς φυσιολογικό Η συνάντηση με έναν πολύ δημοφιλή Στρατηγό και μετά η πρόσκλησή μου στο Υπουργείο Εξωτερικών δεν μου φάνηκε παράξενα. Δεν είχε σημασία σε ποια χώρα ή σε ποια πόλη βρισκόμουν. Αυτό που είχε σημασία ήταν οτι πλησίαζα τον στόχο μου να εμφανιστώ στη σκηνή ως χορευτής με τους δικούς μου όρους. Όπως και έγινε:

Μπήκα και στο American Dance Magazine στο τεύχος Δεκεμβρίου 1979. “Song of Songs” Χορογραφία Anna Sokolow

Ξαφνική Mεταμόρφωση Η ανακάλυψη του πάθους μου για τον χορό στα 18 μου χωρίς προηγούμενη εμπειρία ή επιθυμία να χορέψω ήταν μια μεγάλη πρόκληση. Αλλά ο τρόπος που ανακάλυψα τον χορό δεν ήταν φυσιολογικός. Ήταν μια ξαφνική μεταμόρφωση στο δρόμο προς την κόλαση. Το επόμενο άρθρο θα το εξηγήσει καλύτερα: “Πώς Έγινα Χορευτής Μπαλέτου σε Ένα Λεπτό της Νέας Υόρκης” (In a New York Minute)

Κάντε like σε αυτό το άρθρο στο medium και ακολουθήστε με για να ενημερωθείτε όταν δημοσιευτεί το επόμενο κεφάλαιο.

Αποφάσισα να αρχίσω να δημοσιεύω αποσπάσματα από το ημιτελές βιβλίο μου με πρόχειρο τίτλο: «Ανακάλυψη του Σκοπού της Ζωής, Δεν Είναι μια Διανοητική Άσκηση». Προσφέρω πολλά παραδείγματα από τη ζωή μου για το πώς να ενσωματώσετε την γνώση μέσα στα σπλάχνα σας. Μία προσωπική αφἠγησει ενός ταξιδιού απο το φανταστικό το αδύνατο στο πετυχημένο, χωρίς φόβο και δίχως αμφιβολία. Το βιβλίο, όταν τελειώσει, θα έχει πολλές περισσότερες λεπτομέρειες και φόντο τις ιστορίες που περιγράφω σε κάθε κεφάλαιο. Αυτό που παρουσιάζω εδώ είναι μία απλή αφήγησει δίχως πολλές λεπτομέρειες.

Επικοινωνήστε μαζί μου για τυχόν προσφορές για έκδοση του βιβλίου: fetachi@gmail.com

--

--

Athan Gadanidis
Life of Athan

Writer obsessed with discovering and reviving the ancient Olympian EVOO. Founder of Aristoleo Awards.