Zmenki po poroki

Ljubim s čistim srcem
Ljubim s čistim srcem
2 min readMay 4, 2021

Ko sva hodila, so bili zmenki način srečevanja. Čeprav še nimava za seboj niti bronaste obletnice poroke, opažava, da so zmenki v zakonu nekaj, kar morava načrtovati. O pomembnosti časa za zakonca so naju opozorili že zakonci, ki imajo več otrok in so poročeni dlje časa. Povedali so, da če ne bi imeli v sklopu zakonske skupine enkrat mesečno »obvezen« zmenek, bi ju lahko hitro povozil čas. Zmenke načrtujeva vsaj 1–2x na mesec, enkrat mož, drugič jaz.

Najin posvečen čas je v zadnjem času spremljalo skupno branje knjige Najina ljubezen, kjer sva se veliko pogovarjala o najinih potrebah in ranah iz otroštva, saj gresta tile dve kar z roko v roki. Vsak izmed naju je zapisal, kaj so stvari, ki nama veliko pomenijo v odnosu. Te stvari so bile tudi iztočnica za najine zmenke oz. posvečen čas.

Foto: Bernardka Rupnik

Moč zmenkov vidiva v tem, da si narediva prostor, kjer se lahko umirjeno pogovarjava in krepiva najino povezanost. Ko sva glasno brala knjigo Najina ljubezen sva se po tem velikokrat počutila močno povezana, čeprav je bil lahko pogovor tudi težji.

Ko mož pripravi zmenek, ki mi je všeč, res občutim, da sem mu pomembna, da se želi truditi za najin odnos. Prav tako se jaz želim potruditi, da možu pripravim zmenek, ki je všeč njemu. Jaz imam rada, če se kje zunaj usedeva, kramljava in pijeva kavo. Možu pa je všeč, če greva kam hodit in se ob tem pogovarjava. Oba imava rada presenečenja, zato mi je še v toliko večje veselje, če moža presnetim, brez da bi za to vedel.

Nekaj idej za zmenke:

-Večer ob ognju in peki hrenovk
- Posoda tople vode za utrujene noge s kopelno soljo
- Dobra večerja
- Organiziran sprehod in sladoled
- Koncert
- Skriti listki po gozdni poti z vprašanji za pogovor
- Ogled filma
- Kava in sprehod po mestu
- Ples po stanovanju
- Spanje v šotoru
- Masaža
- Glasno branje knjige
- Skupno kuhanje večerje
- Piknik ob potoku in kopanje

M.T., mladoporočenca

--

--