M2E — Day 1: Undefined

Vincent van Lieshout
M2E — Month 2 Explore
1 min readMay 1, 2018

Dit is een post in de serie Month to Experience (M2E). Een maand lang schrijf ik over mijn bevindingen, mijn proces en mijn aanpak in het onderzoeken in welke mate ik iets kan leren. Ik wil het toespitsen op mezelf: wat kan ik leren over mezelf?

1 mei ’18 — Ik ben een uur geleden pas thuisgekomen en heb de kans nog niet gehad in mijn boek te lezen. Ik heb zin het zometeen doen. Ik heb echter nog geen goed beeld van hoe ik mijn M2E ga aanpakken. Dat hoeft ook niet (mijn ongedefinieerde ajna wil onterecht zekerheid), maar ik weet ook niet wat ik wil leren, welke richting ik uit wil. Ik weet ook niet of ik me een maand wil bezighouden met De logica van het geluk. Het zou zelfs iets zijn om me in 30 dagen tijd zo intens mogelijk te verdiepen in de hiphopwereld. Hoe het ook zij: ik heb vandaag officieel mijn M2E afgetrapt, in twijfel en onzekerheid, maar dat maakt het daarom geen mindere start. Ik ga lezen.

Oh ja, mijn lichaam snakt naar handstanden heb ik vandaag gemerkt. Hahah, ik werd blij van de sterke impuls.

--

--

Vincent van Lieshout
M2E — Month 2 Explore

Forever curious. More than just a design student @ LUCA School of Arts (Ghent, Belgium).