This Rough clay

A spiritual poem ❤️‍🩹

Photo by Abhishek Verma on Unsplash

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

You can’t love someone for their looks,
Don’t judge just by the cover of books.
I know you are looking for my deeds,
But I’ll not speak for mine, let God leads

📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿

No one can let me down
For I’m not a clone
I levitate between sky and earth
To find the reason of my birth

📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿

Don’t underestimate this rough clay
For the universe is but his play
He can shape it into a masterpiece,
Or let it crumble at his feet with ease.

📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿

Urdu

آپ کسی کو اس کی شکل سے پیار نہیں کر سکتے
صرف کتابوں کے سرورق سے فیصلہ نہ کریں۔
میں جانتا ہوں تم میرے اعمال کی تلاش میں ہو
لیکن میں اپنی طرف سے نہیں بولوں گا، خدا کو رہنمائی کرنے دو۔

📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿

کوئی مجھے مایوس نہیں کر سکتا
کیونکہ میں کھیلونا نہیں ہوں۔
میں آسمان اور زمین کے درمیان لٹک گیا ہوں۔
اپنی پیدائش کی وجہ تلاش کرنے کے لیے

📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿📿

اس کھردری مٹی کو کم نہ سمجھیں۔
کیونکہ کائنات صرف اس کا کھیل ہے۔
وہ اسے ایک شاہکار کی شکل دے سکتا ہے،
یا اسے آسانی کے ساتھ اپنے قدموں میں ریزہ ریزہ ہونے دیں۔

--

--

𝘔𝘶𝘨𝘩𝘦𝘦𝘴 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘦𝘴
Magical Reading

𝑺𝒆𝒏𝒊𝒐𝒓 𝑽𝒊𝒄𝒆 𝑷𝒓𝒆𝒔𝒊𝒅𝒆𝒏𝒕 𝒍𝒊𝒕𝒆𝒓𝒂𝒓𝒚 𝒔𝒐𝒄𝒊𝒆𝒕𝒚 𝑲𝒎𝒄𝒃