第一次見識姜濤 fans 派 souvenir

再加關於 Mirror 的二三事

may june july
may june july

--

星期五晚,約咗朋友去銅鑼灣兔仔 cafe,早咗 15 分鐘到。去到 cafe 樓下,見到成堆人,大部分係女性,目測年紀 20–50歲都有,喺度起哄。

我第一下係驚咗一驚嘅。要知道,我呢啲新界西深山大鄉里,夜晚出去銅鑼灣,喺一個比 SOGO 出面靜一半嘅街角,撞正六七十人聚埋一堆喺度起哄,喺呢啲年頭,會諗係咪 block 緊條街。喺呢一刻,我見到兩個人攞咗兩張卡仔,一路話:「攞到啦攞到啦!」

呢個時候,有兩個攞住四袋嘢嘅女仔,好𢛴憎噉大叫:「嗱排埋呢轉真係無啦吓!!」行埋咗一邊之後就又嗌:「要嘅就喺我前面排一直線!!」然後就全部人都立即港式排隊。

條隊隊頭喺一間寫住大減價嘅舖頭前面,我有一刻喺度諗會唔會關間舖頭事,不過咁大陣仗,應該都係 Mirror — 走去隊頭一望,果然,係派緊姜濤 poster。

於是 whatsapp 錄音同朋友講: 「話說 cafe 樓下有姜糖派緊姜濤 souven, 我貪得意想排埋一份, 所以等你哋嘅時候就順便排下, 排到你哋到, 睇你哋到先定我攞到先啦下。」

--

--

may june july
may june july

cantonese and english ramblings. you know who i am.