Подарунки вам

Tanya Abramova
Место силы
1 min readApr 16, 2018

У мене у пт була днюшечка. За ведичною традицією у свята прийнято, в першу чергу, роздавати подарунки. Ось мої подаруночки вам на мій день народження:

МІНІ-КУРС ПО ВЕДИЧНІЙ АСТРОЛОГІЇ: https://www.subscribepage.com/JyotishFREE

- 9 занять на яких ти вивчиш базові елементи гороскопу

- Отримаєш професійні програми і самостійно та правильно побудуєш свій власний гороскоп

- Навчишся читати психологічну конституцію по карті

_____________________________________

МАЙСТЕР-КЛАС ПО ПЛАНУВАННЮ ДЛЯ ТВОРЧИХ ОСОБИСТОСТЕЙ (за допомогою нумерологічних технік) — https://bit.ly/2J0bdeP

_____________________________________

КУРС ПО ВЕДИЧНОМУ КАЛЕНДАРЮ («РУЧНИЙ ПАНЧАНГ» ) — ЗНИЖКА 35% при оплаті до 22.04

(30% за мої 30 років + 5%, бо число красиве :)))) на курс по Ведичному календарю, який я поки іще «ваяю», тобто 325 грн замість 500 грн.

На курсі буде:

- що таке Панчанг (ведичний календар), для чого він існує і як його використовувати для повсякденного життя

- основні елементи Панчангу

- сприятливі і несприятливі дні для тих чи інших справ

- і, найголовніше, як, на базовому рівні, ПЕРСОНАЛІЗОВУВАТИ загальний ГОРОСКОП аби розуміти чи саме цей день сприятливий для тебе та твоїх близьких

+ бонусом — отримаєш астрологічні програми і навчишся складати свою карту

Курс буде складатись із записів, які ви зможете опанувати самостійно у зручний для себе час. Початок курсу орієнтовно у другій половині травня.

По курсу «Ручний панчанг» — ПИШІТЬ У ПРИВАТ :)

Ваша #астроТаня

--

--