Cabinet Medicina Dentara Dr. Cristina Mihai

Cabinet stomatologic in Timisoara

Dr. Ionescu Alexandru
Medicul.Dentist
2 min readApr 9, 2020

--

Sunt nascută în Timișoara, în iarna anului 1983. Sunt absolventă a liceului ,,Colegiul Național Bănățean’’ Timișoara promoția 2002. Încă din timpul liceului mi-am descoperit vocația si pasiunea spre medicină având și un exemplu relevant în familia mea. În anul 2008 am absolvit ,,Facultatea de Medicină Dentară Victor Babeș’’ din Timișoara, devenind medic stomatolog cu drept de liberă practică. Am început să imi desfășor activitatea profesională la un cabinet stomatologic din Timișoara, ca angajată. Medicul la care lucram avea o experiență vastă și țin să îi mulțumesc pentru îndrumarea pe care mi-a conferit-o, călăuzindu-mi pașii pentru ceea ce am devenit acum.

În anul 2015, dupa șapte ani de activitate profesională, am reusit să înființez și să acreditez un spațiu cu două cabinet dentare, în care, împreună cu angajații și colaboratorii mei, imi desfașor cu devotament și pasiune, profesia de medic stomatolog.

Pagini de socializare

Facebook
Twitter

Date contact

  • Telefon : 0722 336 800
  • Adresa : Aleea Martir Istvan Andrei Nr. 10, Bl. 62, Sc. C, Ap. 2
  • Oras : Timisoara
  • Judet : Timis
  • Site web : stomatolog-tm.ro

Locatie cabinet

Galerie poze

Cabinet Medicina Dentara Dr. Cristina Mihai

--

--

Dr. Ionescu Alexandru
Medicul.Dentist

Cabinet stomatologic in Targu-Jiu, situat pe strada 9 Mai nr. 44 bis. Deschis si in weekend. Dr. Ionescu Alexandru. Telefon : 0740 051 386 | www.stomatologul.eu