İstanbul-Florya

*Su değildim

Faruk Karagöz
Mefhum
Published in
1 min readMay 28, 2020

--

İç çekiş. Florya sahilinde , akşam güneşi ve deniz eşliğinde içilen bir acı kahve.

— — — -

Ben su değilim

kaldıramadım üzerime gelen ağırlıkları

bileklerimde kuvvet

ciğerlerimde nefes kalmadı

çok acıdı da canım

durduramadım gelen yalnızlığımı

fırtınalı bir günde bir küçük serçe bir çiçek

edasıyla kaldım yalnız başıma

karşıladım fırtınamı karşılamasına ama

çölün ortasındaydım güneş yüzüme vurunca

kaybolmuştum

tuttuğum el yoktu artık

akşam güneşinde ki kahvenin acı tadı gibi

kalmıştım damaklarda

kırk yıl hatırımda olmayacaktı nasıl olsa

üzerine su içilmedikçe

takılır dururdum akıllarda

su intiharımdı benim

ve ben su değildim

sen suyu içtin

ben

ölmekten daha kötü olan yokluğa bir adım kala

yaşadım bilmiyorum neden

bir gün bir yağmurda

karışmıştım artık sonsuzluğa

okyanuslarca

--

--