Спитай мене як: 10 питань і 10 відповідей

Шлях до себе
MetamorphosisUkraine
6 min readMar 24, 2018

Представляємо Вам нашу нову (і маємо надію постійну рубрику) “Спитай мене як”. У ній ми будемо ставити 10 питань спікеру, на які ми отримаємо 10 максимально корисних відповідей.

Питання #1: Розкажи про себе.

Мене звати Ольга Качалова, мені 26 років.
В підлітковому віці в мене було тільки одне захоплення: гулянки.
Одного разу мене з контракту перевели на бюджет, так як на курсі виявилося вільне місце. Тоді я відчула відповідальність по відношенню до навчання. Я продовжила проводити час з друзями, але більше часу приділяти стала саме учбовому процесу. Незважаючи на відсутність необхідності працювати, мені завжди було цікаво спробувати. Першу роботу отримала у віці 15 років — просто роздавала листівки біля переходу. Також я приміряла на себе роль офіціантки та секретаря. Якраз на останньому місці до мене прийшло розуміння, що я здатна прийняти на себе більшу відповідальність, більш серйозні задачі і написала заяву на звільнення. Вже йдучи, я залишила на столі резюме де було вказано місце роботи: туристична агенція. Хоча я й працювала там лише офіс-менеджером, за кілька днів мені зателефонував директор і запросив на роботу в туристичну фірму на повну ставку. Так я почала кар’єру в туристичному бізнесі, а вже за півтора роки відкрила власну агенцію “TUI” на Оболоні, в Києві. А ще за два роки ми відкрили другий офіс, вже в центрі столиці.

Питання #2: Чому розвиток себе для тебе важливий?

Колись моя вчителька з фізики сказала: “ Неможливо стояти на місці. Ти або деградуєш, або розвиваєш себе ”. Ця фраза до цих пір служить мені основним мотиватором розвитку. Світ рухається з величезною швидкістю і для того, щоб залишатись з ним на одній хвилі — розвиватися необхідно.
Після університету я обрала для себе більш професійний напрямок. Мені було цікаво все, що пов’язано з туризмом та продажем. Пізніше я зацікавилась і спортом. Брала участь у чотирьох пів марафонах (21 км), а також різноманітні змагання на кшталт “ Гонка Нації ”. Зараз я більше сконцентрована на йозі, духовності та розвитку жіночності. Я сертифікований інструктор з йоги, маю право викладання по всьому світу. Паралельно я веду проект для дівчат: жіночий йога-клуб 108 Woman’s Space. Основна задача клубу — різнобічний розвиток жінок.

Питання #3: Чому йога?

Йога для мене — це повернення в себе, свою історію, тіло, свідомість. Займаючись, я відпускаю всі затиски, думки, напругу і поринаю в себе. Таким чином я маю можливість пізнати свій внутрішній світ та навчаюсь чути себе. Йога це не тільки фізичні навантаження — це стиль життя, світогляд і ціла філософія.

Викладання ж до мене прийшло несподівано. Я організовувала дівочу вечірку в Карпатах і проводила ранкову йогу, як любитель. А вже після повернення несподівано отримала кілька прохань проводити спільні тренування в Києві. Я вирішила що це велика відповідальність — праця з людським тілом, ще й не моїм. Тому я вирішила піти на курси, і відвідала декілька різноманітних. Мене запрошували проводити заняття на різних заходах, корпоративні заняття та цілі групи в студіях.

під час занять у студії

Виходячи з відгуків моїх учениць: йога допомагає позбавитись стресу, відпустити внутрішні образи та утиски. Для прикладу розповім таку історію:
одного разу моя учениця розповіла що після одного з занять їй дуже закортіло розплакатись. Але не тому що їй було погано чи боляче від вправ, навпаки — під час чергового заняття, вона змогла відпустити усю злість та відразу на колишнього чоловіка, які так давно мучили її. Це дуже показова історія про користь розвитку загалом, і йоги конкретно.
Багатьом йога допомагає позбавитись болю в спині, суглобах, головні болі також проходять з часом. Результати помітні вже після 5–6 занять. Ми проводимо їх регулярно і завжди раді новим обличчям.

Питання #4: Ти використовуєш методику “Чудовий ранок” — які зміни ти відчула на собі?

“ Чудовий ранок ” — це справжній подарунок для мене. Я маю досить завантажений розклад: працюю в офісі, заняття з йоги, майстер-класи, жіночий клуб, спорт, особисте життя. І єдиний відтинок часу, котрий я можу присвятити виключно собі — ранок. Я не одразу прийшла до того щоб прокидатися рано. Якось за день я добряче втомилася і лягла спати вже о десятій, а о шостій ранку прокинулася повністю відновленою. Тепер кожного вечора я біжу додому, щоб не пропустити свій прайм-тайм для сну і з великим задоволенням я прокидаюсь рано в ранці, поки все місто ще спить.
Наприклад, як пройшов “ Чудовий ранок ” сьогодні (в середу. прим.ред.): прокинулась, вмилася, прочитала афірмації та прийнялася за роботу: медитація, йога, дихальні практики, ранкові сторінки читання, сніданок і приготування до робочого дня. Єдине що я не використовую з методики — це таймер. Я прокидаюся настільки рано, що можу дозволити собі займатися ранковим ритуалом стільки, скільки вважаю потрібним.

Питання #5: Як би ти переконала незнайому людину почати займатися йогою або медитацією?

Через поспіх ми забуваємо про себе. Ми забуваємо чути і слухати свій внутрішній голос. Ми просто їмо, дивимось, слухаємо і думаємо лише те, що звикли. Часто наші цілі, плані та мрії не являються істинними. Суспільство, соціальні мережі нав’язують нам велику кількість інформації. Якщо ви хочете бути собою, жити моментом тут і зараз, відчувати свою присутність в кожному дні — медитація і йога те що потрібно! Під час будь-якої з практик ми залишаємося з собою наодинці, відпускаємо думки та турботи і максимально занурюємося у стан медитації. Часто відповіді та рішення приходять до нас саме у цей момент.
Для того щоб бути продуктивним, відпочинок необхідний. Та через те, що не кожен може дозволити собі регулярну та довгу відпустку — заняття йогою допоможуть відновити сили на духовному та фізичному рівні, навіть не залишаючи власної квартири.

Питання #6: Успіх виміряється грошима чи задоволеністю життям?

Успіх вимріюється задоволеністю від життя — однозначно. Якщо робота, хобі приносять задоволення — гроші будуть. А якщо людина забезпечена усім, але не задоволена життям — де ж тут успіх?

Питання #7: 100 доларів в подарунок чи можливість їх заробити?

Подарунки я люблю і 100 доларів прийму.

Я дивлюся на гроші як жінка. Я заробляю самостійно і можу забезпечити себе всім необхідним. Але я не забираю такої можливості і у свого чоловіка. Одна моя знайома, коуч, розповіла легенду про чоловіка і жінку:“ Жінки народжуються сповнені любові, щастям, добром та відчуттям співчуття. А чоловіки народжуються наповненні матеріально. Здоровий обмін енергією виникає тоді, коли кожен виконує свої обов’язки. Жінка віддає партнеру свою любов і турботу, а чоловік дарує їх матеріальні блага ”. Ця історія здається мені правдою.

Питання #8: Порекомендуєш якусь літературу?

У мене є багато літератури для жіночої аудиторії, наприклад:
Як хоче жінка — Емілі Нагоскі
Книга про тіло — Камерон Діаз

І для усіх:

Інтуїтивне харчування — Світлана Борннікова,
Хочу і буду — Михайло Лобковский
Шлях художника — Джулія Камерон
Чудовий ранок — Гел Елрод
Мистецтво Медитації — Матє Рикар

Питання #9: А ти підписана на наш канал?

Підписана, звичайно!

Питання #10: Що б ти могла побажати нашим підписникам?

Цінуйте життя. Будьте присутні в кожному його моменті. Ми не знаємо що буде завтра. Тому живіть сьогодні! Будьте вдячні Світу, Всесвіту, кожному новому дню і головне — будьте вдячні собі. Посміхайтеся в середині себе та посміхайтеся оточуючим. Будьте відкриті для Всесвіту і він обов’язково зробить вам подарунок!

Залишайтесь на зв’язку та підписуйтесь на наш телеграм-канал Шлях До Себе і не пропускайте можливості вдосконалити себе!

--

--

Шлях до себе
MetamorphosisUkraine

суботня читанка телеграм-каналу Шлях до себе https://t.me/waytoselfmade