Mikaela Arvfors
Livet som Mickis.
Published in
2 min readNov 9, 2016

--

Äventyr idag!!

Idag när vi vaknade så va d grymt mycket snö ute!! O d har fortsatt heeeela dagen!

På mitt lilla äventyr jag o magen gjorde idag åkte jag kommunalt (kände att d inte passade o ta bilen) me tanke på trafik kaoset mm.. men d va ju också en chansning o ta tunnelbana/buss! Men d gick iaf o d va ju huvudsaken :)

Mitt äventyr idag kan leda till nått väldigt bra! Vi får se vad som händer o vad d ger!! Men håll tummarna :)

Efter mitt äventyr handlade jag lite o hämtade ut mitt paket från matsmart :) fått grymt mycket för pengarna :) men d vägde mer än va jag trott o d va tungt o bära hem :( (får sota för d nu me min foglossning) :(

Jag hämtade fisan o Putte kom när vi va på väg hem o hjälpte till o bära sista biten! :)

Hämtade en saccosäck tidigare i veckan för att kunna sitta bekvämare o den har nu milo snott som favorit ;)

Igår gick jag in i v18, känns helt galet att d snart halva graviditeten har gått. Häromdagen låg jag i soffan o bebis levde rövare, o d kändes utanpå magen så Putte la handen på magen o kände d också <3

Imorn är d rutin ultraljud o vi får se om d är en lillebror eller lillasyster som ligger där inne o lever rövare :) jag ska hämta fisan i skolan kl 12 då vi lovat henne att få följa med. Först ska dom få göra sin undersökning så allt ser bra ut o sen ska hon få komma in o se också :) hon ser fram emot d massa :)

Vad tror ni gömmer sig där inne? Enligt Putte gör nikanders bara pojkar så d skulle va kul om d va en tjej för att spräcka den bubblan ;) men d spelar egentligen ingen roll :) <3

Hoppas ni haft en bra i snön!! :)

--

--