Mikaela Arvfors
Livet som Mickis.
Published in
2 min readNov 13, 2016

--

Fars dag!!

Imorse gjorde jag frukost till oss, milo fick risgrynsgröt o macka.. till mej o Putte gjorde jag iordning en lite smörgåstårta av vårt rostbröd :) d va grymt gott!!

Sen har dagen mest vart lugn, vi har legat o sovit lite på förmiddagen (milo kollade ipaden)

När vi vaknade vid 12 igen så fixade jag iordning en blåbär/björnbärspaj så jag bad Putte o milo gå o handla vaniljvisp o mjölk :) den vart grymt god :)

Sen gjorde jag iordning en lasagne till middag, så medans den stod i ugnen så åt vi den goda pajen! :) milo vill ju självklart ha mer o blev sur för han inte fick d ;)

Vi har vart ganska trötta idag alla 3.. så d har vart en riktig slappdag hemma!!

Middagen blev god den också! Kokade upp lite grönsaker till också.. min aptit är inte riktigt på topp o inte varit på ett tag men fick i mej lite lasagne o mer grönsaker iaf :)

Nu har vi mest suttit i soffan resten av dagen. Milo har retat gallfeber på oss, han brukar göra d när han e trött..

Ska bli grymt skönt o kunna somna på soffan sen när milo somnat o bara fortsätta vår slappdag resten av kvällen..

Jag har ingen egen pappa att fira på fars dag, han lever inte men även om han hade levt så tror jag inte jag hade firar honom oavsett.. d va några år sen jag faktiskt firade min pappa på fars dag..

Men vi har firat Putte idag o d är d som betyder nått :) <3

--

--