Mikaela Arvfors
Livet som Mickis.
Published in
3 min readNov 28, 2016

--

Fullt ös!

Imorse kom fisan hem innan skolan o lämnade av ipaden.. sen lämnades milo på dagis…

Vi kikade lite på tv o sen kollade vi bilen inför besiktningen som skulle göras idag..

Den gick igenom o va blank :) skönt att ha den gjord nu inför Sälen resan som kommer i jul.. att man kör så pass långt me en bra bil :)

Vi har julpyntat lite här hemma, me stjärnor o TOMTAR (som jag inte vill ha uppe) men får väl gilla läget!! Tycker d är mysigt me alla ljus o så men d får inte bli för mycket!! ;)

Igår gjorde jag också första julskinkan! Grymt gott me en en skinksmörgås me senap på! :)

Efter besiktningen idag åkte vi o o påbörjade julklappsinköpen!! Vi kom en bra bit på vägen men efter ett tag fick vi avbryta för lunch då jag behövde vila så jag tänkte 2 flugor i en smäll, hade ont av både foglossningen o sammandragningarna.. men när vi stod i kön till lunchen så blev d värre o vi fick ta me lunchen hem då jag behövde vila!

Väl hemma så har d vart lugnt hela dagen.. sov en stund.. ringde hem fisan från fritids o Putte gick o hämtade milo! Putte o milo tog en tur till affären för att handla till vår tacos middag :)

Köttfärs är en sak haft svårt att äta under hela graviditeten men funkar ibland.. ma vet aldrig riktigt när d funkar o inte, idag va en sån dag när köttfärs inte funkade!

Jag vet inte hur mycket milo åt men han fick ont i magen sa han o d förstår jag ;) min lilla kille älskar tacos :)

Sen kom min storhandling hem, beställde mat från Willys me hemkörning.. haft lite svårt dom sista 2 månaderna att storhandla så tänkte göra d lätt för mej från o med nu! Me tanke på att d bara är jag som har körkort här hemma så får d bli som d blir nu..

Nu har barnen lagt sig, jag sitter i soffan me sammandragningar som skulle kunna bero på en uvi eller så är d bara så d kommer va från o med nu.. men får se vad som händer..

Imorn är d sjukgymnast tidigt på morgonen, besök hos nya logopeden utan milo o sen jobba kväll!! Kommer va helt slut efter allt men d blir nog bra till slut! D är personalfest men jag kände inte riktigt att jag inte orkade gå (vet inte om jag orkar jobba heller men får vila innan passet)

Sen om en stund blir d en skinksmörgås o glögg!!! :)

--

--