Mikaela Arvfors
Livet som Mickis.
Published in
3 min readNov 3, 2016

--

I tisdags kom fisan hem, vi skulle köpa skor till fisan! Även om hon är hos pappa på höstlovet så fick vi fixa nya skor till henne!

Så hon sov hos oss o vi hade en mysig kväll tillsammans :)

Syskonkärlek när den är som bäst <3

Igår kom första snön, d va riktigt blåsigt o jäkligt o d va ju tur att jag hade tid för däckbyte på förmiddagen.. sen åkte vi ut till landet för att stänga av vattnet o d va grymt kallt där ute.. barnen hade ju kul iaf :)

Sen lämnade vi av fisan på vägen hem hos sin pappa! D är på vägen så kunde lika gärna göra d :)

Sen va d logopedbesök för milo, han gör jättefina framsteg i talet :)

Jag körde Putte till Farsta centrum efter o då passade jag på o kolla om mina nya glasögon va klara o d va dom! O d va ju tur d eftersom mina som va superlimmade, lossnade limmet på morgonen.. så nu har jag nya hela glasögon :)

Jag är så trött o sliten som jag ser ut :(

Igår kväll va jag tvungen o ta mej till affären innan sen stängde.. d tar ca 7 minuter o gå till o ca 7 minuter hem.. jag gick 21.10 o va hemma igen 21.45.. d har nog aldrig tagit så lång tid till o från affären nånsin, inte ens me barnen! :(

Men igår va inte min höft min vän, den va min värsta fiende!!

Idag är milo hemma igen, han har ögoninflammation som vi trodde va bättre men idag rinner d lite igen.. så nu får han va hemma imorn också..

Jag ska till läkaren för halvtidssjukskrivning, går inte längre o jobba heltid me denna jobbiga foglossning :( min förhoppning är att kunna jobba längre än att jag bara kraschar snart o inte kan gå alls för d gör alldeles för ont..

Medan jag är hos läkaren får milo va hos en kompis till mej, o när jag är klar hos läkaren åker jag dit o fikar me henne :)

Magen växer o växer! Är i v17 nu, d går fort, svårt att fatta att vi snart är halvvägs genom denna sista graviditet :)

Jag känner bebis varje dag, först va d bara sprattel o nu är d mer tydliga rörselser som små ”buffar”.. så himla mysigt o känna den röra sig :)

Nästa vecka är rutin ultraljudet o jag hoppas att vi då får veta om d är en lillebror eller lillasyster som kommer :)

Hoppas ni får en bra torsdag :)

--

--