Mikaela Arvfors
Livet som Mickis.
Published in
2 min readOct 27, 2016

--

Känner mej galet sliten o utmattad idag :( har ont av foglossningen trots att jag inte gjort så mycket idag.. (kan säga att jag känner mej så sliten som jag ser ut på bilden:( )

Men d räcker väl me frisörbesök, fixa nya glasögon, hämta barn o fixa middag för att min höft ska säga ifrån.. d enda jag måste göra när jag kommer hem är att hänga tvätt o städa upp i köket efter dagens middag..

Nu sitter vi på ännu en halloweenfest! Denna gång är d är d också i skolan men d är elever i årskurs 8 som anordnat d..

Milo är me idag o han sitter bredvid o äter lite godis, chips o dricker Festis :)

Fisan springer runt me en klasskompis o äter sig hög på socker.. ;)

Idag kom en te leverans från Gotland som jag beställde i tisdags!! Jag fick smaka te av en kollega va supergott!! Så vi gick ihop o beställde ”lite” tillsammans :) 9 påsar blev d sammanlagt ;)

Nu ska jag sitta här o bara va! För o samla kraft för sysslorna hemma sen innan jag kan kasta mej i soffan.

Ha en bra torsdag kväll :)

--

--