Mikaela Arvfors
Livet som Mickis.
Published in
2 min readNov 19, 2016

--

Lååång dag!

Idag har vi haft en lång dag!!

Vi började morgonen me frukost o vi gjorde oss sen iordning för att gå mot fisans skola.. d va öppet hus o vi va me hela familjen på förmiddagen..

Fisan fick hålla på me experiment o visa va hon höll på me på träslöjden :)

Ser ut som hon sågat sig i fingret men d har hon inte ;)

Vi åt lunch tillsammans på i skolan, under lunchen hör mormor o Claes av sig o dom kom dit :) barnen hade ”rast” o dom lekte på skolgården lite :)

Efter d gick Putte o milo hem så milo skulle orka resten av dagens planer!!

Jag o mamma stannade kvar tills skoldagen va slut o fisan va nöjd över att ha oss där hela dagen <3

Väl hemma så sov Putte o milo, jag o fisan valde o vila också!! :) somnade till en stund på soffan!!

Jag fixade lite hemma o vi gjorde oss klara för att åka till Jonas, Therese, Bruce o jack för en middag :)

D va grymt trevligt, barnen lekte (vart bråk ibland o d är ju inte så konstigt!!) vi åt väldigt god köttfärspaj o sallad :)

Jag har fått massa bebisgos!! Lite svårt o hålla en snart 5 månaders bebis me en bebiskula som är i vägen ;) men mysigt va d <3

Nu är vi hemma, barnen har lagt sig o vi är trötta.. jag har tagit citodon, har ont av foglossningen!

2 aktiviteter på en o samma dag är för mycket för mej som d är just nu.. får lära mej att dela upp sakerna :)

Nu blir d ”så mycket bättre” på TV4 play o bli smärtlindrad :)

Hoppas ni haft en bra lördag :)

--

--